Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
amai die mannen rekenen door voor een battery-packJoske007 zei:Zonet op mijn werk het batterypack voor de Bluesound Flex ontvangen. Yes, net op tijd om bij zonnige dagen.... helemaal draadloos van muziek in de tuin te kunnen genieten
Yep, audiofiele prijzen zijn altijd te verantwoorden, héjvanhambelgium zei:amai die mannen rekenen door voor een battery-pack
Idd, zag ik ook. Dan is die 50,- extra idd acceptabel.Joske007 zei:Yep, audiofiele prijzen zijn altijd te verantwoorden, hé
Neen, batterij was gelukkig samen met de Bluesound Flex in een voordeelbundel besteld, waardoor de batterij de helft van de prijs werd aangeboden.
crappy browser?Stiibun zei:Zie niets, kat in een zak dus ?
Kon zijn dat het de uwe was die klaar stond in de showroom om af te halen heToothLess zei:merci dudes!
allez, natuurlijk is dat ne shoroomfoto, dat weet ge toch, met zo van dat wit licht dat alles er goed uitziet/verkoopt
hier, speciaal voor jou, buiten de showroom:
hij is al wat vuil
Het toffe aan die kleur: soms is hij zwart, donkerblauw en met veel (zon of show)-licht is'm lichtblauw...
'k wou eerst ne rode, maar de vrouw zei dat ik gek was en echt in mijn midlife zit... tjah.