Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
amai die mannen rekenen door voor een battery-packJoske007 zei:Zonet op mijn werk het batterypack voor de Bluesound Flex ontvangen. Yes, net op tijd om bij zonnige dagen.... helemaal draadloos van muziek in de tuin te kunnen genieten![]()
![]()
Yep, audiofiele prijzen zijn altijd te verantwoorden, héjvanhambelgium zei:amai die mannen rekenen door voor een battery-pack![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, zag ik ook. Dan is die 50,- extra idd acceptabel.Joske007 zei:Yep, audiofiele prijzen zijn altijd te verantwoorden, hé![]()
Neen, batterij was gelukkig samen met de Bluesound Flex in een voordeelbundel besteld, waardoor de batterij de helft van de prijs werd aangeboden.
crappy browser?Stiibun zei:Zie niets, kat in een zak dus ?![]()
Kon zijn dat het de uwe was die klaar stond in de showroom om af te halen heToothLess zei:merci dudes!
allez, natuurlijk is dat ne shoroomfoto, dat weet ge toch, met zo van dat wit licht dat alles er goed uitziet/verkoopt![]()
hier, speciaal voor jou, buiten de showroom:
hij is al wat vuil![]()
Het toffe aan die kleur: soms is hij zwart, donkerblauw en met veel (zon of show)-licht is'm lichtblauw...
'k wou eerst ne rode, maar de vrouw zei dat ik gek was en echt in mijn midlife zit... tjah.![]()
![]()