• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.527
161
66
Skank zei:
ah dus toch niet nodig.
Mmm ik vraag me af of een repeater dan niet voldoende is?

gewoon inpluggen en klaar
Als je ergens in uw tuin bij de woning of uw tuinkast een stopkontact hebt waar de wifi goed werkt kan je een repeater gebruiken,

Anders wordt het een utp trekken of een powerline.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
sandervdw" data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=46016#post46016"> Die AP's met mesh-netwerk zijn nog redelijk nieuw he (voor consumenten). Wij hebben ook AP's die bekabeld aangesloten zijn maar in de tuin is dat inderdaad al lastiger. Ik denk dat powerline + AP in tuinhuis veruit de makkelijkste oplossing is. </woltlab-quote> Bekabeld is sowieso beter. Meshen verlaagd helaas de bandbreedte. <woltlab-quote data-author="Skank zei:
ah dus toch niet nodig.
Mmm ik vraag me af of een repeater dan niet voldoende is?

gewoon inpluggen en klaar
Als als ge buiten slecht bereik hebt, zal ne repeater niveel doen vrees ik. Want die moet uiteindelijk ook een goed signaal krijgen om deftig te werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
Leuk speeltje voor het werk: Logitech Spotlight presenter.

MO4B7175.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Arcam Solo Movie.
Had deze al eens eerder in de showroom.
Kortgezegd ... als je een compact toestel zoekt met een sublieme klank voor zowel HT als stereo, dan is deze moeilijk te kloppen!
Nadelen... gesloten systeem, dus je hangt vast aan 5.1 en 60W klasse G per kanaal. Geen EQ, dus je hangt vast aan een sub met goede EQ instellingen (die je bij A*BNB natuurlijk kan vinden).
Inzake vermogen laat dit echter weinig te wensen over, tenzij voor de echte HT-o-fiel. Ik heb zo eentje geïnstalleerd op een open zolder, met groot succes.
 

Bijlagen

  • 394_large.jpg
    394_large.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.915
242
73
Wat is het voordeel van zo'n thermostaat, buiten je verwarming op en af zetten via je smartphone?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Chr1st0f zei:
Wat is het voordeel van zo'n thermostaat, buiten je verwarming op en af zetten via je smartphone?
Via deze thermostaat die uiteraard volledig Vaillant (modulerend) compatibel is!
Is er buiten de tijdsklok voor de verwarming een extra tijdsklok aanwezig die het regelen van het warm water in de voorraadboiler volledig onafhankelijk van de verwarming voor zijn rekening neemt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
Ipad pro juist geleverd. ( ze waren hier al de maandag maar er was niemand thuis.
1f609.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
GTA V op PC.
Kheb het een jaar of 2-3 geleden al uitgespeeld op PS3, maar m'n maten spelen regelmatig GTA online (stunt races) op pc. En daarom de PC versie ook gekocht tijdens de sale.
Die graphics op PC zijn echt zalig. 't is zeker geen straf of nu nog eens voor de 2x de storyline uit te spelen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=46209#post46209" data-author="broodro0ster"> GTA V op PC.
Kheb het een jaar of 2-3 geleden al uitgespeeld op PS3, maar m'n maten spelen regelmatig GTA online (stunt races) op pc. En daarom de PC versie ook gekocht tijdens de sale.
Die graphics op PC zijn echt zalig. 't is zeker geen straf of nu nog eens voor de 2x de storyline uit te spelen!
</woltlab-quote> Deze 2 weken geleden ook aangeschaft voor de ps4...blijft toppertje
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
Eindelijk de Logitech Harmony Elite gekocht. Op black Friday had ik hem gemist maar nu stond hij bij coolblue aan 199 euro voor een 2de kans in mint condition (verpakking geopend en geretourneerd).
Het begin van mijn nieuwe HT in de woonkamer.
1f606.png

437409
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Voor de verjaardag van mijn vader een trip naar Solihull (Engeland) met VIP rondleiding door de fabrieken van Land Rover en dan aansluitend een off road experience met een begeleider van hun.
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Seagull zei:
Eindelijk de Logitech Harmony Elite gekocht.
Proficiat met je aankoop! Als mijn Harmony On het ooit begeeft, zal dit mijn volgende zijn
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
luckske zei:
Voor de verjaardag van mijn vader een trip naar Solihull (Engeland) met VIP rondleiding door de fabrieken van Land Rover en dan aansluitend een off road experience met een begeleider van hun.
1f604.png
Toch wel lichtjes jaloers op uw vader
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
sandervdw zei:
Toch wel lichtjes jaloers op uw vader
1f606.png
Hehe, hij was gelukkig ook erg blij
1f604.png

De VIP Range Rover tour begin ook in hun eigen Meridian Theatre, ben toch ook wel eens curieus naar zo dure speakers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Hier ook pas de cadeau's gekocht voor mijn ma haar verjaardag:

- iPhone SE 16GB
- iPad Air 2 32GB wifi

zal ze wel content mee zijn, natuurlijk wel met iedereen samen gelegd :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.484
311
93
De Yamaha YSP-5600 sound bar voor in mijn living..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80


Dedicated speler want de gameconsole is nu toch ook niet zo ideaal voor het afspelen van BRs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Philip zei:
Dedicated speler want de gameconsole is nu toch ook niet zo ideaal voor het afspelen van BRs.
Welk type is dit exact? Ziet er goed uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator: