• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Gisteren overgenomen van mijn broer €75 nieuw en nooit geopend dus met de huidige prijzen ben ik hier blij mee :)

Gaat dienen om eindelijk een ZFS mirror te hebben voor mijn cache drive.

IMG-1367.jpg

Leuk! Ik heb voor kerst de Senna McLaren gekregen en Speed Champion Red Bull.
Ik zag in de winkel overlaatst die grote sets staan en die zien er echt tof uit om te bouwen! En vooral die Technic Volvo EC500 kraan zag er de max uit om te bouwen :p

Helaas vind ik het wat veel geld voor iets waar ik een paar avonden aan bouw en verder niet meer naar om zie.

Twee Samsung 990 EVO Plus aangekocht, want de 980 in mijn Lenovo m70q lijkt nog OK maar wel met hoge media en data integriteit fouten.

Ik wou deze ook kopen met BF, stond toen 230 euro op Amazon (4TB) + nog eens een Prime korting, had ik het maar gedaan want nu staat deze 399 euro 😭

Heb mij nog eens wat blu Rays gekocht …
Warfare , iets over een groep soldaten dat vast komen te zitten tijdens een vuurgevecht tegen Iraakse strijders
Tron Ares …ben benieuwd hoe die het gaat doen
Dune seizoen 1 …effe getwijfeld maar dan toch meegenomen .

Was gaan kijken voor eventueel een smartphone te kopen voor de moeder maar denk dat ze beter eens meegaat . ;)
(Heb wel die folding telefoon effe in mijn handen gehad van Samsung maar € 2000 …is er net ietsje over denk ik . ;) )

Back
Bovenaan