• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Nee. Het tegenovergestelde. In de winter te droog wat niet goed is voor houtwerk. Zo kan ik het wat monitoren om regelmatig een raam open te zetten.

Het is vooral voor de temperatuur te kunnen meten. Als het te warm is kan ik dan de rolluiken automatisch naar beneden laten gaan. Vocht zat er nu eenmaal bij...

PS5 gekocht, niet dat ik er veel zal opzitten maar was buitenkansje, mijne zoon zal hem wel gebruiken en als ik hem nodig heb op zolder vr een UHD neem ik hem gewoon mee naar boven ;-)

Een luchtcompressor van Makita op batterij om mijn bandjes van den tuttut mee op te pompen zo af en toe .
T’is de DMP181Z geworden .
Gisteren om 5 uur besteld bij toolmax.nl en vanochtend om 10.00 u geleverd door post NL .

Heb nog toestellen van Makita op batterij en heb dus batterijen genoeg . ;)
Moest dus mijn bandjes oppompen en de pomp aan het tankstation was kapot . ;)

Een luchtcompressor van Makita op batterij om mijn bandjes van den tuttut mee op te pompen zo af en toe .
T’is de DMP181Z geworden .
Gisteren om 5 uur besteld bij toolmax.nl en vanochtend om 10.00 u geleverd door post NL .

Heb nog toestellen van Makita op batterij en heb dus batterijen genoeg . ;)
Moest dus mijn bandjes oppompen en de pomp aan het tankstation was kapot . ;)
Ik heb zo eentje van Bosch, al veel gebruikt.

Aangezien ik hier al eventjes niet meer ben geweest:

Een nieuwe keuken van Firmax (Ikea kasten met gepersonaliseerde Fronts) en bijbehorende led-strip
Panasonic S9 zwart + 18-40 kit en bijbehorende PeakDesign draagriem en tas ;-)
Asus RT-BE92U wifi 7 router

Back
Bovenaan