Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik moest iets doen mijn overproductie wegkrijgen he ;-)omg jawadde
Welke ? zoek ook een klein model met laag dB.een frigo voor de bar
Nieuwe gaming laptop nadat de andere het begeven had.
Idd! Kheb lang zitten twijfelen tussen deze of de LOQ15 omdat volgens reviews het verschil tussen ne 4060 en 4070 niet 200 euro waard is maar het scherm is bij deze ook al beter en de koeling werkt beter bij de slim variant ivm de LOQ. Kben benieuwd en vind het straf dat deze voor deze prijs in aanbieding staat! Dezelfde met qwerty toetsenbord staat ook in aanbieding maar is 100 euro meer dus dno of de prijszetting goed is Maja miji ja niet gelatenDat is niet veel geld voor wat je krijgt. Als je ziet wat we op het werk betalen voor gewone Lenovo ThinkPads
Hoe bevalt de vero V
Een simracer er bij Welke games doe je meestal?De laatste tijd nogal veel gekocht:
- 2dehands Fanatec DD Pro 8nm met WRC stuur (had ik beter niet gedaan, toen is het begonnen )
- GT Omega Prime Lite simrig met RS12 stoel
- Fanatec handrem, shifter en CSL Elite V2 pedalen (black friday aanbieding).
- 2de 10” push pull sub van Cinéhome
- Vero V
Zo jammer dat die geen DV doetIk moet hem nog installeren, maar blijkbaar merk je enkel dat hij wat sneller is, meer is er niet veranderd. Ik had er eentje extra nodig voor in de living, dus de Vero 4K+ gaat naar de living en de Vero V naar de HT.
Een simracer er bij Welke games doe je meestal?
Nice! Ik benieuwd naar jouw ervaringen."Whoop-whoop" - benieuwd of deze nieuwe Klipsch range echt SVS killers zijn