Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mooi skoebie, ze zal u graag zienskoebiedoe zei:Ik leg €500 bij voor het rijbewijs voor mijn nicht.
Wil het niet volledig betalen .... ze moet er ook moeite voor doen.![]()
Geweldig toch, zo'n beestjes? Wij hebben er hier zelf twee rondlopen en dat zijn geweldige beestjesbroodro0ster zei:En sinds een kleine 14 dagen ook een nieuwe vriend voor onze huidige kat.
De eerste 2 dagen was het was geblaas, maar ondertussen kunnen ze elkaar al bijna niet meer missen.
Ja zeker!demon zei:Geweldig toch, zo'n beestjes? Wij hebben er hier zelf twee rondlopen en dat zijn geweldige beestjes![]()
Euuh tzelfde als de vorige versies?skoebiedoe zei:Kon mij niet inhouden en dan toch maar een ipad pro 12,9 " besteld.
Ben benieuwd wat dat ding kan en doet en als het mij niet bevalt is het snel weer verkocht.![]()
Nice. Hij voelt erg snappy aan. Ik denk dat het 120hz scherm daar ook grote parten in speelt, want dat voelt zeer smooooth.skoebiedoe zei:Kon mij niet inhouden en dan toch maar een ipad pro 12,9 " besteld.
Ben benieuwd wat dat ding kan en doet en als het mij niet bevalt is het snel weer verkocht.![]()
Zeker en vast! Voor privé zou ik nu ook niet direct het geld willen neertellen voor een Pro..Stiibun zei:Heb het zelf op een iPad 2017 gehouden tijdens de MM AppleMania van twee weken geleden, voor 359€ ipv 409€
Ik kom van een gouwe ouwe iPad 2 welke ondertussen zes jaar oud was. Je kan je wellicht voorstellen dat ik met mijn nieuwe iPad een gigantische stap voorwaarts heb gezet![]()
Ik zit ook nog op een ipad 3Stiibun zei:Heb het zelf op een iPad 2017 gehouden tijdens de MM AppleMania van twee weken geleden, voor 359€ ipv 409€
Ik kom van een gouwe ouwe iPad 2 welke ondertussen zes jaar oud was. Je kan je wellicht voorstellen dat ik met mijn nieuwe iPad een gigantische stap voorwaarts heb gezet![]()