• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Heb mezelf ook maar eens zeer stevig verwend met deze trekking E-Bike.
Ik hoop er alvast de komende jaren vele km op te bollen :)

merida_espresso_sport_511_2018_1_.jpg

Fietsen is top
Heb ook een nieuwe mtb, gisteren toertocht gedaan v 50km, zalig !
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Samsung 850 EVO SSD (500GB) om mijn PC uit te breiden.

Ik kreeg gisteren de melding van het OS dat mijn schijf bijna volzat (nog 5GB resterend), dus het is tijd om die eens uit te breiden.
De 850 evo's staan nu goedkoop door de introductie van de 860 evo, maar de performance is exact hetzelfde tussen de 2 schijven. Alleen is de levensduur van 860 evo 2x zo hoog als die van de 850 evo (300TBW vs 150TBW). Met mijn huidig gebruik kom ik pas aan 150TBW na 40 jaar, dus dat is meer als voldoende :D
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.487
311
93
Een Philips hue starter set via 1DF vandaag.. Sfeerverlichting brengen in de leefruimte. Dan ook net een BBQ. Dat is voor een andere sfeer ????
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Intel core i7 8700k, Asus Hero X moederbord en 16GB DDR 4 geheugen zodat mijn computer terug wat sneller vooruit gaat.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
oei, wat was her voordien dan ?
Een Intel Core i5 4690, Gigabyte Sniper B5 en 8GB DDR3 geheugen. In sommige games bottleneckte die CPU mijn grafische kaart (GTX 1080), maar dat is nu volledig opgelost. Een 1080Ti zou nu wel niet mistaan, maar ik wacht wel nog even tot de nieuwe line up van nvidia er is.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Intel core i7 8700k, Asus Hero X moederbord en 16GB DDR 4 geheugen zodat mijn computer terug wat sneller vooruit gaat.

Die cpu is een beest! Ik heb zelf een 6700k@4.4(hoger wilt mobo nimeer) en een 1070 die een goede OC heeft... draai altijd alles op max, geen problemen :)

maar ik wacht wel nog even tot de nieuwe line up van nvidia er is.


Dan kan je wel eens lang gaan wachten, vrees ik :p
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Die cpu is een beest! Ik heb zelf een 6700k@4.4(hoger wilt mobo nimeer) en een 1070 die een goede OC heeft... draai altijd alles op max, geen problemen :)

Dan kan je wel eens lang gaan wachten, vrees ik :p

Idd, heb vant weekend een paar games getest en die CPU is echt een rakket. Ondertussen heb ik heb ik hem ook op 5.0GHz draaien (all cores, 1.30Vcore).
Mobo en CPU kunnen wel nog hoger, maar ik loop tegen warmte problemen aan met zware stresstests, zelf met een custom loop. De TIM die Intel tussen de die en IHS gebruikt, is de reden daarvan.

De Conductaunaut ligt al klaar om te delidden, maar ik wacht nog op een delid tool zodat ik hem op een veilige manier kan openen.
Als hij gedelid is, probeer ik nog eens verder te pushen naar 5.2GHz, maar voor 24/7 gebruik zal hij op 5.0GHz blijven.

Dju, had ergens gelezen dat ze mogelijk in augustus de 1180 gingen releasen/aankondigen, maar we zullen nog iets langer moeten wachten.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dju, had ergens gelezen dat ze mogelijk in augustus de 1180 gingen releasen/aankondigen, maar we zullen nog iets langer moeten wachten.

Het zal zoiezo een pascal refresh zijn en geen 'volta' of hoe de nieuwe ook mag heten :).

PS: Assasins creed origens is brutaal op de cpu, vooral in steden met veel npc's.. goede bench :)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Het zal zoiezo een pascal refresh zijn en geen 'volta' of hoe de nieuwe ook mag heten :).

PS: Assasins creed origens is brutaal op de cpu, vooral in steden met veel npc's.. goede bench :)
I know. Tis vooral Assassins Creed Origins dat mij getriggerd heeft om te upgraden. 80FPS in de woestijn, maar in de steden met veel NPC's dropte ik naar 30-40fps.
Ik heb wel een G-Sync monitor, dus dat scheelt wel enorm veel in smoothness, maar toch.

Moet nog eens testen op mijn 8700k , maar heb ondertussen de game + expansion 1 uitgespeeld. Ik wacht nog even af tot ik de tweede expansion goedkoop kan kopen om terug verder te spelen. Volgens die reviews is hij wel goed :)
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Wat ik me wel afvraag, jullie gaan vrij extreem ver voor beste beeld en bijhorende spelbelevenis.
Wat mij stoort aan op pc spelen is het geluid. Hebben jullie dit voor elkaar dat dit in jullie home theater kan ? Geluid is voor mij zeker even belangrijk en de reden waarom ik op de playstation speel met mijn benen in de lucht met dikke surround en 55".
Let wel, je moet mij niet overtuigen van hoe leuk het is op pc spelen, weet ik best wel, vele jaren cs achter de rug onder andere. Maar geluidservaring en groter beeld hebben me toch nazr console getrokken.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Wat ik me wel afvraag, jullie gaan vrij extreem ver voor beste beeld en bijhorende spelbelevenis.
Wat mij stoort aan op pc spelen is het geluid. Hebben jullie dit voor elkaar dat dit in jullie home theater kan ? Geluid is voor mij zeker even belangrijk en de reden waarom ik op de playstation speel met mijn benen in de lucht met dikke surround en 55".
Let wel, je moet mij niet overtuigen van hoe leuk het is op pc spelen, weet ik best wel, vele jaren cs achter de rug onder andere. Maar geluidservaring en groter beeld hebben me toch nazr console getrokken.
Ik snap u volledig. Uncharted enzo is heerlijk op de Playstation in HT, maar ik ben van kleins af altijd meer een computer manneke geweest en mikken met een controller gaat me echt niet goed af.
Daarnaast is CS ook een van mijn favoriete games en dat gaat niet op Playstation.

Dusja, ik heb nu keuze voor mezelf gemaakt om geen PS4 te kopen en terug meer te investeren in mijn PC. Aan mijn PC heb ik een mooi 27" 1440p 165hz IPS paneel, wat best wel immersive is als je er maar 60-70cm vanaf zit en voor het geluid heb ik een Sennheiser HD598, maar tkan zeker niet op tegen de surround in de HT.
Ik heb al overwogen om de PC in het HT te zetten, maar ik zie me nog niet direct met een keyboard en muis daar gamen.
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Hetzelfde bij mij eigenlijk - Ik heb een PS4 en Xbox One S en vind het super om er af en toe eens op te spelen, maar zal er nooit shooters op spelen omdat ik gewoon echt niet kan mikken met een controller en het eig ook soms ook te veel van het goede vind om in een donkere kamer te gaan zitten voor vele uren om te spelen hehe. Het blijft dus meestal bij Need For Speed of inderdaad Uncharted is geweldig.

Maar ben zelf ook al een paar maanden aan het kijken om terug een game pc aan te kopen.. maar ik blijft het een verkeerd gevoel vinden om toch serieus geld te moeten neerleggen voor een GPU wat seffes 2 jaar oud is qua tech..Maarja, als je dan leest dat ze niks nieuws gaan releasen voor de komende tijd kan je ook weer blijven wachten natuurlijk.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Hetzelfde bij mij eigenlijk - Ik heb een PS4 en Xbox One S en vind het super om er af en toe eens op te spelen, maar zal er nooit shooters op spelen omdat ik gewoon echt niet kan mikken met een controller en het eig ook soms ook te veel van het goede vind om in een donkere kamer te gaan zitten voor vele uren om te spelen hehe. Het blijft dus meestal bij Need For Speed of inderdaad Uncharted is geweldig.

Maar ben zelf ook al een paar maanden aan het kijken om terug een game pc aan te kopen.. maar ik blijft het een verkeerd gevoel vinden om toch serieus geld te moeten neerleggen voor een GPU wat seffes 2 jaar oud is qua tech..Maarja, als je dan leest dat ze niks nieuws gaan releasen voor de komende tijd kan je ook weer blijven wachten natuurlijk.
In dat geval zou ik een tweedehands kaartje kopen (1060/1070 afhankelijk van uw vereisten) en dan kan je upgraden als de nieuwe er zijn.
Ik zou nog een EK waterblock op mijn GPU willen zetten, maar die dingen zijn echt geen drol meer waard als er nieuwe GPU's zijn. Daarom dat ik liever mijn GTX 1080 stock wil houden en verkopen om dan een 1180 te watercoolen. Maar een jaar wil ik ook niet meer wachten... Lastig om af te gaan op al die geruchten.