• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
3 Seagate 4TB Ironwolf voor 115,95€ per stuk om de 'ouwe' 2TB WD RED te vervangen in de NAS. Daar gaat wel wat tijd in kruipen om telkens die RAID opnieuw op te bouwen :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
En dat is dan nog de goedkoopste, maar dat krijg je dus als er geen concurrentie is :(

Het wordt inderdaad tijd dat AMD ook op GPU vlak terugslaat, maar dan zal jammer genoeg niet voor 2020 gebeuren vrees ik. Twee jaar geleden de goedkoopste, maar een goede 1070 kunnen krijgen aan 390 €. Op CPU vlak heeft amd dan weer intel, en dan vooral op server vlak een geniale stoot gegeven :)
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Curieus om te horen wat dat geeft naast de Parasounds...

XLS_DriveCore_2_1502_Front_full_width.png
 
  • Vind ik leuk
Reactions: luckske

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
ToothLess ToothLess wat ga je ermee poweren? Ben wel benieuwd naar je bevindingen, lijken me mooie amps voor het geld.

Ik heb ook nog eens een HT related aankoop gedaan...25meter zwart stof :oops:
Eindelijk ga ik in het aankomend kerstverlof de HT proberen af te werken. Het heeft heel lang stil gelegen, maar ga er nu eindelijk terug werk van maken. Stof gaat dienen voor enkele paneeltjes en de delen onder het scherm af te werken. Next up is nog wat polyesterwol aankopen als vulling.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Ik ben ook benieuwd naar je evaring met de Crown. De Crown XLS 2502 stond op mijn lijst, maar ik denk dat ik voor de Crown XTI 2002 ga. Deze heeft time alignment, handig als je subs op verschillende afstanden staan.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
ToothLess ToothLess wat ga je ermee poweren? Ben wel benieuwd naar je bevindingen, lijken me mooie amps voor het geld.

WIl die eens aansluiten en "vergelijken" op mijn fronts en surrounds. De RP280 die ik als surrounds back gebruik krijgen niet het volle vermogen die ze zouden moeten krijgen. Dus ik dacht ipv nog een Parasound bij te zetten probeer ik eens de digitale weg. Ik zie dat de amp populair is, dus als het me niet aanstaat kan ik die nog in de verkoop zetten. Valt het mee, ja dan is het een koopje he!
Gisteren uitgepakt: eerste snelle indruk - wat is dat een kleine behuizing ;-) weegt amper iets ook. De afwerking achteraan (bv speaker binding posts) is plastic - dat kan beter. Zal misschien toch de speakon gaan gebruiken. Vooraan de bediening voelt ook plastiekerig aan. Dit is ook een amp die je moet racken dus. De powerknop indrukken en ge duwt heel het spel naar achter ;-) Nu ik vind het wel mooi ogen vanop afstand... geeft wel veel licht in het donker, gelukkig kan je dat uitschakelen.

Los van dat: amaai, da's een beest dat in dat bakje zit! Power dat daar uitkomt!. Heb het ding alleen nog maar aangesloten op de fronts en rap eens The Force Awakens bekeken - kwestie van de soundrack te beluisteren. Niets op aan te merken voorlopig. Ventilator slaat niet aan, je hoort er dus niets van. Van 't weekend hopelijk wat tijd vinden om wat stereo te gaan beluisteren. Mijn eerste snelle indruk was dus wel positief. Voor die prijs mag je wellicht geen alu chassis verwachten etc, maar dat stoort me niet echt - behalve als ik de achterkant bekijk lol. Enfin, to be continued...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Een nieuwe viledakuisding.....de vorige was gesneuveld onder mijne voet(tijdens het kuisen héé) ;)
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Sonos Playbar met Play one's out
LG SK10Y in

Wat een verschil zeg. Wacht wel nog op de surrounds die ik er bijkreeg, maar die overhead reflecties en mega brede soundstage werkt echt ferm goed. Leve de reflecties ;-) Nooit gedacht. Dus met die extra achterspeakers moet het helemaal genietbaar worden. Die Meridian mode klinkt zeer netjes.
Bon, wel geen vergelijk met HT room, maar voor de woonkamer is het wel cooltjes.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank