• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Oeps bijna helemaal vergeten, net dit aangekocht. Nikon D5200 met de 18-55 mm kit lens. En een tasje om in te stoppen, Case Logic TBC-409
Pooficiat met je mooie aankoop ... Klilkerdeklik. Goed dat je voor een spiegelreflex bent gegaan, waardoor je een heleboel meer mogelijkheden hebt om tot mooie resultaten te komen. Enige nadeel is dat je nu geen excuus hebt om hier geen foto's te posten
263a.png
  Was de keuze moeilijk tussen Canon en Nikon?

Laatst bewerkt door een moderator:
Was hiervoor al even aan het tobben en twijfelen welk model precies, maar Nikon stond reeds redelijk vast. Heb

Jaaaaaaaaaaaaaaa vanavond eindelijk fotos van die nieuwe tv !   NOPE   I say again   NOPE   NO EXCUSE !

Heb hem nog niet natuurlijk, is besteld. Komt normaal morgen binnen.

Mooi zo Jake, verwacht er geen spectaculaire dingen van, maar ontkoppeld de sub gewoon goed er worden veel minder trillingen doorgegeven. Als je in een rijhuis woont zullen je buren je dankbaar zijn
1f609.png

Jake, proficiat met de aankoop
263a.png
Aal je Auralex Sundude op een houten of stenen vloer komen te staan? Ben benieuwd of dit op een stenen vloer ook een groot effect heeft?

Jake, proficiat met de aankoop
263a.png
Aal je Auralex Sundude op een houten of stenen vloer komen te staan? Ben benieuwd of dit op een stenen vloer ook een groot effect heeft?
T'is laminaat bij ons in de living.

Mooi zo Jake, verwacht er geen spectaculaire dingen van, maar ontkoppeld de sub gewoon goed er worden veel minder trillingen doorgegeven. Als je in een rijhuis woont zullen je buren je dankbaar zijn
1f609.png
Van m'n buren mag ik niet echt klagen , t'is hier een koppel-woning dus hebben we maar aan 1 kant buren en die zijn bijna nooit thuis. Wat ik wel vond was dat als m'n dochters beneden in de zetel een filmpje aan het bekijken zijn en ik zit boven (eerste verdiep) rustig in m'n bureau stoeltje te PC-en dat ik serieus wat last had van m'n sub .Nl te zware bassen ,dreunen ,boenken en slagen. :wacko: Maar in m'n zeteltje in de living heb ik er helemaal geen last van... Met die subdude hoop ik eigenlijk wat meer op m'n gemakske te zijn achter m'n pcke.Wat strakkere bassen tijdens het kijken van een filmpke is ook meegenomen natuurlijk.

De nieuwe Focal's zijn besteld bij Cinedream (Werner). In principe ergens volgende week binnen
263a.png
x091C705B-F.jpg
x091CCC700B-o_grilleon.jpg

en ook nog een iPad Air 32gig in 't grijs besteld via Apple Store, kben goe bezig
263a.png
1544676.jpg

en ook nog een iPad Air 32gig in 't grijs besteld via Apple Store, kben goe bezig
263a.png
1544676.jpg

Ben ook van plan eentje te bestellen maar kga ineens voor de 128 Gb met wifi en 3G denk ik.
1f609.png

Amai Christian, goed bezig zo. Die Focal 700's met hun rondere vormen zien er toch weer een stukje mooier uit dan vroegere serie. En als ze ook zo goed klinken als de vorige, zal vast wel, dan kan dit alleen maar een feest worden
pompomgirl3.gif

Ben ook van plan eentje te bestellen maar kga ineens voor de 128 Gb met wifi en 3G denk ik.
1f609.png
Voila,staat in bestelling .;)

Nu effe gazet gaan halen,die scan duurt veels telang naar mijn goesting.;)

Amai Christian, goed bezig zo. Die Focal 700's met hun rondere vormen zien er toch weer een stukje mooier uit dan vroegere serie. En als ze ook zo goed klinken als de vorige, zal vast wel, dan kan dit alleen maar een feest worden
pompomgirl3.gif

Bedankt! Ze zien er idd mooier uit nu, qua geluid heeft Focal enkel de tweeter opgewaardeerd. De afwerking zou ook nog beter zijn.

Het zal in ieder geval beter klinken dan de Sib'jes die er nu hangen.

Back
Bovenaan