• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
SB_Mcintosh_7f_teak_01.jpg
  mcintosh sideboard voor in mijn inkom
  Ah, maken dus meer dan high-end gear!
1f609.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondanks alle kritiek ben ik toch bezweken: Battlefield 4

Oei we zijn reeds donderdag. Nu denk dat ik vandaag ook niets koop hoor.

Amai ben al tijdje addicted
263a.png
superieur spel
  Tot hiertoe vind ik er geen zak aan. Eigenlijk de slechtste BF die ik al gespeeld heb :angry: Ik ben redelijk goed in BF3, maar in BF4 krijg ik precies niets geraakt en als ik zelf 2 keer geraakt wordt, is het gedaan. Ik hou het nog wel een tijdje vol, maar het moet wel gaan beteren of het gaat in de schuif en ik begin terug met BF3.

Bf4 is pak beter dan de drie, vooral de maps. Het is niet omdat gij niets kunt raken dat het een slecht spel is e. Je weet ook dat een geupgrade wapen een wereld van verschil maakt natuurlijk.

Net thuis gekomen met een nieuwe Android SmartPhone. Verschil tussen de Nexus 5 en de LG G2 was 25 Euro, dan toch voor de LG gegaan, vanwege betere camera, batterij, enz...   LG G2 :wub:
LG-G2.jpg

Zou ik ook gedaan hebben.. Enige reden waarom ik de nexus zou nemen is snellere software update. Je bent ook altijd zeker dat je update gaat krijgen.. Maar de G2 vind ik iets innovatiever

Nu nog die simkaart verkleinen, had ik in de winkel niet aan gedacht?

mooie aankoop     Zelf deze week ook een smartphone besteld maar deze is het vernoemen niet waard.

Waarom niet? Als je zelf er maar tevreden over bent
1f609.png
Mijn vorig toestel was een Acer E350 "Dual-Sim"

Mijn huidige gsm is de acer liquid e320. Maar deze begint wel enorme slijtage te vertonen.   Een goedkope 5" (heb nogal lompe vingers) welke een pak sneller zou moeten zijn dan de huidige waren men voorwaarden. De goedkope 5" smartphones in Belgie zijn ofwel enorm verouderd of nogal lomp. Dus heb ik nu een chineeske besteld op pandawill.com.   Spijitg genoeg is het ginder nu nieuwjaar dus zal nog even duren voor hij toekomt.     Edit => typfouten

Acer is in mijn beleving een goed merk en draait op hun toestellen gewoon de Android stock
263a.png
Als het zover is, laat dan uw 5" chineeske hier maar is zien
1f609.png

Volgende week wordt onze keuken aangepast :p

2de hands pc'ke op Ebay voor het maken van een Mame kast

Back
Bovenaan