• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Vermits tw classic niet doorgaat voor mij..   Tickets voor cactus (de zaterdag)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo een setje keramische messen op 1dayfly...voor € 40 kun je niet sukkelen en ik kan ze eens proberen.
1f609.png

Verwacht er maar niet teveel van, mijn chefmes alleen koste al 100 euro. 40 euro voor een hele set kan je niet teveel van verwachten vrees ik.

keramische messen zijn goedkoop en scherp. Heb ook een set, ben er uitermate tevereden van, je mag ze enkel niet laten vallen

Das gewoon het teken da ge ni gewoon bent van een echt goe mes te gebruiken.

Denon X4000 receiver besteld. Ik denk dat we weer een tijdje zoet zijn op vlak van geluid :).  
avr-x4000_left1.jpg

Proficiat met de aankoop, en voor het geld/bod dat je ervoor betaald hebt ga je er echt geen spijt van hebben
1f609.png

Ik had eerst de marantz sr7008 op het oog. Blijkbaar is de denon nagenoeg identiek en zo'n 150 euro goedkoper
263a.png

Oh... benieuwd wat je prefereert qua "klank"

Zou blijkbaar zeer weinig klankverschil tussen zitten. Enige verschil met de marantz is dat de marantz is dat de marantz 9 versterkerkanalen heeft, de denon "maar" 7.   Verder zo goed als identiek, dus klankmatig zal er geen hoorbaar verschil zijn denk ik.

Gebruik je dat dan voor te duiken? Want als ik ga duiken heb ik gewoon mijn duikcomputer mee.. Dus nut van zo'n horloge ontgaat mij wel een beetje
1f644.png

Gebruik je dat dan voor te duiken? Want als ik ga duiken heb ik gewoon mijn duikcomputer mee.. Dus nut van zo'n horloge ontgaat mij wel een beetje
1f644.png
  Duiken,zwemmen, enz... Vroeger heb ik geleerd te duiken met alleen een diepte meter, horloge en tabellen! Mijn 20-jaar oude Casio heeft er spijtig genoeg de brui aan gegeven..  
dep-600%20(971).JPG

deze voor mijn toenemende vinyl collectie
1f61b.png
kallax-open-kast__0243980_PE383245_S4.JPG
Paar vinyls in Fnac met actie van oude cd's ingeven
1f61b.png
  Arsenal - Furu Marble Sounds - Dear me, Look up Milow - Silver Linings Stratovarius - Nemesis

Back
Bovenaan