PSB m4u 2 hoofdtelefoon
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Je moet wel zorgen dat het gras niet te lang wordt of da marcheert voor gene meter meer (ik spreek uit ervaring).Skank zei:Oh jawelMaar niet veel gras
En daarbij meerdere voordelen: - licht - neemt weinig plaats in - maait het gras veel mooier dan een traditionele machine die je gras afkapt (gele topjes) - maakt geen lawaai - makkelijk hanteerbaar - geen accu of lange kabel![]()
Voordelen genoeg !
Dat valt heel goed mee, heb nu ene in bruikleen en merk daar niks vanChr1st0f zei:Je moet wel zorgen dat het gras niet te lang wordt of da marcheert voor gene meter meer (ik spreek uit ervaring).
Daar zal Hificorner niet moeilijk over doen. Zolang het product nog niet verzonden is kan je nog alle kanten uit...mysteryliner zei:Iemand enig idee of je één bestelling bij hificorner gewoon kan annuleren wanneer die al 3-4 weken achter blijft?
Dan komt hier geen marantz mm7055, maar ook zo een Nachamichi waarvan hier zoveel spraken is!
Ik bedoelde dus trekkingStiibun zei:Kan 'k me voorstellen. Vorige keer zeg je, bedoel je dan trekking of Noorwegen ? Nu Noorwegen is sowieso een dikke aanrader, ben er zelf reeds tweemaal geweest, een zalig land gewoon. Ook een dikke aanrader zijn de Julische Alpen met de Triglav in Slovenië. Daar kan je ook een serieuze trekking doen.