• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nu het solden-virus in de winkels nog rond hangt , heb ik me aan een soldenprijsje maar een LG C7 in 55" aangekocht.

LG%20C7.jpg

Ga je beugel gebruiken?
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
2 tickets voor optreden van Joe Bonamassa in Kursaal Oostende (10 Juni 2018)
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Spulletjes vandaag toegekomen, een dag later dan verwacht met dank voor de strapatsen van BPost.

1k0.jpg


Zo dat had ook niet veel voeten in de aarde, gepiept in een half uurtje waarbij de meeste tijd nog zat in firmware upgrade voor de CloudKey en uh zoeken naar wat Cat5E kabels :)

1k0.jpg


Spullen staan nog niet op hun plaats, dat is voor later. Netwerk ook nog verder worden aangepast met aantal vaste IP adressen voor USG, Switch, CloudKey en de NAS. Later nog VPN toevoegen.

Ook over opzetten van VLAN's ben ik nog aan het nadenken, in ieder geval eentje voor gasten en IoT spullen want beide wil je niet op je andere apparaten in het netwerk, vooral met de soms brakke beveiliging van die IoT dingen
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.299
124
73
Onze nieuwe Wall.E 896 is gearriveerd... die gaat mijn rugske soigneren ;-)

R896.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Edimax AC1200 (EW-7822ULC) voor de iMac omdat 802.11ac mogelijkheden te geven ipv 802.11n, dan kan hij toch nog een tijdje mee.
De Edimax USB WiFi 802.11ac dongel (EW-7822ULC om precies te zijn), nou ja dongeltje want steek nauwelijks uit, kwam vorige week toe, maar helaas de UniFi AC-PRO ging hier als een kaarsje uit en heeft dus de geest gegeven. Vandaag deze dan maar gaan omruilen, ze wilden bij Alternate waar ik deze aangekocht had de AP persé nog eens testen zelfs al had een Ubiquiti support medewerker er via chat en TeamViewer reeds naar gekeken en de AP DOA verklaard. De technieker bij Alternate kreeg de AP zelfs niet geconfigureerd :)

Gelukkig hebben ze deze in stock, dus meteen een nieuwe meegekregen. De nieuwe is nu opgenomen in het netwerk en de Edimax WiFi dongel geïnstalleerd op de 2011 iMac en moet zeggen ik ben tevreden, hik nu aan tegen de snelheid van mijn 200/20 abo bij Telenet.

Beelden zeggen meer dan woorden

Zonder Edimax WiFi dongel
Speedtest_Uni_Fi_AC_PRO.png


Met Edimax WiFi dongel
Speedtest_Uni_Fi_AC_PRO_Edimax.png
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Spulletjes vandaag toegekomen, een dag later dan verwacht met dank voor de strapatsen van BPost.

1k0.jpg


Zo dat had ook niet veel voeten in de aarde, gepiept in een half uurtje waarbij de meeste tijd nog zat in firmware upgrade voor de CloudKey en uh zoeken naar wat Cat5E kabels :)

1k0.jpg


Spullen staan nog niet op hun plaats, dat is voor later. Netwerk ook nog verder worden aangepast met aantal vaste IP adressen voor USG, Switch, CloudKey en de NAS. Later nog VPN toevoegen.

Ook over opzetten van VLAN's ben ik nog aan het nadenken, in ieder geval eentje voor gasten en IoT spullen want beide wil je niet op je andere apparaten in het netwerk, vooral met de soms brakke beveiliging van die IoT dingen
Ik ga ook es moeten zzien hiervoor
Too much to do
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Too late......heb hem dus gekocht in uhd...moet hem nog wel bekijken maar dat kan gewoonweg niet slecht zijn. ;)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.299
124
73
Bij mij is het voornamelijk om "professionele redenen". Heeft wel enkele goeie 'demo' scenes.
Wat je van Valerian trouwens ook kan zeggen.

waarom is het dan 'ouch' ... "kosten" noemen ze dat ;-)
en anders via amazon als ge toch wat euries wil besparen - ondertitels zijn toch niet van belang als het voor demo materiaal moet dienen - héhé