• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat zou je doen...

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
2 weken geleden won een Brit de jackpot van liefst 130 miljoen euro. http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Consument/article/detail/1812232/2014/03/15/Brit-wint-bijna-130-miljoen-met-Euro-Millions.dhtml   Wat zouden jullie kopen/doen mocht er plots zoveel geld op uw bankrekening komen te staan?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
We vertrekken richting Australië en komen nooit meer terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Veel reizen , paar huizen kopen, stuk weggeven aan mn dichtste familie, en een groot feestje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Een beetje specifieker graag
263a.png
  Geen auto waar je sinds kind van droomt? Wat is je droomhuis dat je zou kopen? Een boot? Een HT waar niemand kan aan tippen, ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Dat laatste heb ik al, lol grapje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.681
208
73
Ach, ik merk gewoon dat ik minder en minder "materialistisch" aan het worden ben naarmate ik wat ouder begin te worden. Ik ben dan ook geen 22 meer ofzo..   Moest er inderdaad 100miljoen euries voor handen vrees ik echter wel dat dit wel eens kan veranderen. Ik zou bijvoorbeeld een groot landgoed willen kopen en daar iets goed mee doen (opvang van mensen/dieren oid) Uiteraard alle dierbare mensen rondom mij zullen geen zorgen meer hebben en geen leningen af te betalen aan de banksters. etc,etc.   Nochtans denk ik niet dat het ter onderschatten is hoeveel problemen "geld" kan opleveren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Als je zoveel geld hebt moet je eerst leren om onzichtbaar te worden...off-shore banking, alles in firma's steken, niets op naam, wil je een Porsche gewoon eens je lease firma bellen op de Cayman eilanden en de volgende dag staat ie voor je deur!

Beheren van al dat geld wordt al een kunst op zich....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.486
311
93
Stoppen met werken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Stoppen met werken...
  Je meent het. Ik absoluut niet ! Absoluut niet !   Ik zou me vervelen man, echt. Ik zou wel minder werken, maar stoppen? Nooit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.486
311
93
Als ik 130 miljoen euro win stop ik echt wel met werken... Minder werken is mooi in theorie maar in de praktijk moeilijk haalbaar. Je wil meer op reis gaan. Naar duur moet je niet kijken dus ga je met plezier een maand of langer weg. Je zal dat mss ook wel paar x per jaar doen. Heel lastig combineerbaar met werk dus.. Ze kunnen dus niet direct rekenen op je..   Vervelen zal je je echt niet doen hoor. Veel meer tijd voor hobby's.   Mijn geld zou ik sowieso laten beheren door 1 of eerder verschillende mensen/banken die kennis van dergelijke zaken hebben. Zodat je safe bent voor de rest van je leven en je familie/vrienden het ook een stuk aangenamer hebben.   De hamvraag zou eigenlijk zijn of ik in België blijf wonen... De USA is het beloofde land als je voldoende geld hebt. Dan denk ik vooral aan California. Maar iets zoals Zuid Afrika of Australie is ook aantrekkelijk.   Jammer genoeg zal het enkel bij dromen blijven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Zoals Sphinx al aangaf... Ik zou emigreren naar Zuid-Afrika. Liefst van al naar een prachtige game lodge in een big 5 reserve. Mijn dagen zou ik dan willen doorbrengen door game drives te organiseren voor klanten en ondertussen op tijd en stond prachtige natuurfoto's nemen. Voor de rest; genieten van 't leven.

Daarnaast zou ik mijn geld spenderen aan organisaties die zich inzetten voor het behoud van bedreigde diersoorten en actief meehelpen.   1 x per jaar kom ik terug naar België, voor Aalst carnaval
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik zou grwoon gene klop nemee doen, enkel nog films en muziek.

Alle dagen restaurant en prostituees.


Eerlijk is eerlijk
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
1f604.png
Sounds like a plan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
Ik zou het eerlijk gezegd gewoonweg niet weten wat ik zou doen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
^ Aan mij geven
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Ik zou grwoon gene klop nemee doen, enkel nog films en muziek.

Alle dagen restaurant en prostituees.


Eerlijk is eerlijk
263a.png
    Howly shit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
Eerst nog scheiden van de vrouw en dan is hem den helft al kwijt. ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Ik denk als ge da zou doen, je binnen het jaar in de afgrond zakt...   Zo zou ik het dus absoluut NIET doen. Ben blijkbaar 1 vd weinig die nog IETS zou doen van werk... Hoewel Sam ook nog iets zou doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik zou inderdaad nog iets doen, maar enkel dingen die mij interesseren en waar ik een goed gevoel aan overhou (maw enkel voor eigen rekening). Ik vrees dat het leven anders maar triestig zou worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: