Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Eerlijk gezegd heb ik er bijna geen woorden voor! Optrekken van 0 naar 100km/u in 3,1 seconde. Baanvast niet normaal!!! Konden een rond punt pakken aan 100km/u Echt een machine op de baan.F*C**NG S**T DA staat zeker ook op mn lijstje! Hoe rijdt hij?
de 918 doet het in 2.6sec en max 345 km/h Hij is wel hybride, kan je zowel op de motor of elektrisch mee rijden, of beide in racing mode!Eerlijk gezegd heb ik er bijna geen woorden voor! Optrekken van 0 naar 100km/u in 3,1 seconde. Baanvast niet normaal!!! Konden een rond punt pakken aan 100km/u Echt een machine op de baan.
gewoon openbare weg in Jabbeke. Vriend van me krijgt regelmatig eens zo'n wagen mee van zen werk. Vorige keer was het een lamborghini gallardo superleggeraCrap
Waar heb je dat gedaan?
Is ook niet slecht. Ik denk wel dat ik een plaatsje zou hebben voor beide wagens.de 918 doet het in 2.6sec en max 345 km/h Hij is wel hybride, kan je zowel op de motor of elektrisch mee rijden, of beide in racing mode!