Neen, na afloop ... en nu je het zegt had ik het zeker moeten doen.Skank zei:Joske ook in 3d gezien?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Neen, na afloop ... en nu je het zegt had ik het zeker moeten doen.Skank zei:Joske ook in 3d gezien?
Heb deze gisteren ook gezien en kan me er wel in vinden. Geen super slechte film, maar niet de naam bond waardig.Jake zei:Spectre (2015) Ik ben een 'Bond' fan van het eerste uur maar dit is toch één van de slechtste/oninteressantste bond films dat ik heb gezien... Geen verhaal ,Daniel Graig die precies tegen zijn goesting in die film speelt ,te weinig C Waltz en een groot tekort aan aktie en interessante nevenpersonages. De film duurt 20min. te lang en Sam Smith please GTFO! Toch tijd dat die Mendes zijn schop afkuist en een nieuwe/andere director in de plaats nemen.En als D Craig toch maar tegen zijn goesting staat te 'acteren' mogen ze wel een andere bond zoeken. 6/10 voor de moeite.