• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The Martian 3D

WAAAAAAAUUUUW

Wat een plaatje ! Must see in 3D (again) damn wat een beeld !

Verhaal/acteurs super ! Audio ook prima

Toppertje !

8,5/10

Laatst bewerkt door een moderator:
zei je in een ander topic waar the martian in uhd instond niet dat er geen toppers tussenstaan ?
1f609.png

Solace (2015) 13 in een dozijn thrillerke zonder inhoud en verhaal. Typisch zo'n film waar dat je nadien zegt ,ik heb dat allemaal al gezien en beter ook... 5/10

X-men Film uit 2000 al maar dat merk je niet. Blijft gewoon een sterke film 8,5/10

Da zal wel zijn. Heb net de box met alle films uit de reeks gekocht. Puur genot.

Na de lovende comments hier ook The Walk gezien. Was zeker niet slecht maar toch wel best wat overroepen. Bij momenten wat saai en stukken die echt wat ingekort mochten. Fraaie beelden waren het zeker wel maar een topper toch bijlange niet. Omdat het true story is krijgt hij een extra puntje maar meer dan een 7 verdient deze film echt niet voor mij.

Spectre: 6/10

Ik begrijp niet dat je met zo'n budget zo'n zwakke film kan maken. Het verhaal is weer zéér dun en de actie ... welke actie? Er gebeurt niets in!!!

Star Wars the Force Awakens: 7,5/10. Sommige punten heel goed. Andere punten een pak minder.

The Hateful Eight: 7/10. Langdradig verhaal, maar naar het einde toe kenmerkend Tarantino. Eerste 120minuten: hier of daar een vuistslag, en veel gebruik van "nigger"... maar niet veel meer. Naar het einde toe: Guns, gore & flying body parts!

Op een moment ongeveer 4 minuten lang gewoon paard & kar door de sneeuw... geen dialoog, niks.
1f628.png
Tarantino houd vast aan 65/70mm VS red of arri65

Terwijl er toch een hoop nadelen te zien waren.

Fury: 7/10 typisch Amerikaanse oorlogsfilm. Veel actie en verhaal is wel oké. Alleen nogal veel "Amerika the great" gedoe. En zo zijn er al te veel gemaakt.

Bridge Of Spies (2015) Goede film met een goede T. Hanks ,maar eerste deel van de film vond ik maar zwakjes ,traag op gang komen. Tweede deel was veel beter. Verwacht je zeker niet aan een aktie film. 7.5/10

Toch een klein beetje op m'n honger zitten hier
1f610.png

The Last Witch Hunter (2015)

7/10 goed audio en submomenten! Zoveel in een dozijn! Passe-temps...

The Hateful 8ight 8/10

Redelijk traag, maar wat een heerlijke dialogen en setting
1f606.png

Solace

Zeker niet slecht maar ook niet echt goed. Zaten leuke momenten in maar werd nooit echt mee in het verhaal Getrokken. Acteerprestaties van sommigen was ondermaats ook. Al bij al best genietbaar. 6,5/10

Spectre (2015) Ik ben een 'Bond' fan van het eerste uur maar dit is toch één van de slechtste/oninteressantste bond films dat ik heb gezien... Geen verhaal ,Daniel Graig die precies tegen zijn goesting in die film speelt ,te weinig C Waltz en een groot tekort aan aktie en interessante nevenpersonages. De film duurt 20min. te lang en Sam Smith please GTFO! Toch tijd dat die Mendes zijn schop afkuist en een nieuwe/andere director in de plaats nemen.En als D Craig toch maar tegen zijn goesting staat te 'acteren' mogen ze wel een andere bond zoeken. 6/10 voor de moeite.

Alweer slechte comments. Stond op het programma voor vanmiddag maar ga toch maar even op de achtergrond plaatsen dan.

Jake zei:
Spectre (2015) Ik ben een 'Bond' fan van het eerste uur maar dit is toch één van de slechtste/oninteressantste bond films dat ik heb gezien... Geen verhaal ,Daniel Graig die precies tegen zijn goesting in die film speelt ,te weinig C Waltz en een groot tekort aan aktie en interessante nevenpersonages. De film duurt 20min. te lang en Sam Smith please GTFO! Toch tijd dat die Mendes zijn schop afkuist en een nieuwe/andere director in de plaats nemen.En als D Craig toch maar tegen zijn goesting staat te 'acteren' mogen ze wel een andere bond zoeken. 6/10 voor de moeite.
Heb deze gisteren ook gezien en kan me er wel in vinden. Geen super slechte film, maar niet de naam bond waardig.

Spectre: en de bondgirl van dienst ... pfff! Chemie tss de 2 was 0,0.

Back
Bovenaan