• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Hoe vond je hem?
Ik vond hem wel goed, beter als de 2, zeer veel voorspelbare zaken maar dat boeit me eigenlijk niet, ik kijk niet nr Avatar voor een waterdicht verhaal, wel vr de scenes en beeld/geluid vorming en ik vond hem echt wel beter als ik verwacht had al duurde hij bij sommige stukken wat te lang en bij andere vond ik het soms gerushed maar al bij al ga ik sowieso 4 ook in de cinema zien moest die er gaan komen

Ik vond hem wel goed, beter als de 2, zeer veel voorspelbare zaken maar dat boeit me eigenlijk niet, ik kijk niet nr Avatar voor een waterdicht verhaal, wel vr de scenes en beeld/geluid vorming en ik vond hem echt wel beter als ik verwacht had al duurde hij bij sommige stukken wat te lang en bij andere vond ik het soms gerushed maar al bij al ga ik sowieso 4 ook in de cinema zien moest die er gaan komen

Voila , exact ook mijn mening.
Hij is gewoon goed en zelfs beter dan deel 2

Tron Ares :… middelmatig ondanks dat hem toch vrij goed begon maar de film zakt dan ook wel heel snel in .
Het concept om digitale personage naar de echte wereld te halen , okay…ze printen deze personen…okay …maar ook de voertuigen …okay maar dan ineens tellen de natuurlijke wetten niet meer als die digitale karakters er zijn maar de krachten van het digitale spel blijven wel bestaan …,ja sorry dan ben je mij kwijt en moest het verhaal nog ‘iets’ voorstellen …
Muziek was nog vrij cava maar deze haalt het toch niet echt zoals bij de vorige Tron .

(Of misschien ben ik gewoon “te verwend” en moet ik mijn hersenen op nul zetten . ;) )

Back
Bovenaan