• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The Amateur | 4K | Benelux-versie

Degelijke thriller en leuk dat Fox nog eens een 4K mag uitbrengen van Disney.

Laatste MI, ook tijd dat ze ermee stoppen. Slecht script, veel te veel domme momenten en toevalligheden. Nu weet ik wel dat je voor dit soort films je brein moet uitschakelen, maar komaan. En Tom, ga naar de kapper 🙄 6/10

Die laatste met de dino’s …inderdaad gene vette

28 years later …had het beter niet gedaan want deze trekt nu toch echt op niks …28 weeks later was al erg maar den deze scoort toch het hoogst en dan dat einde …lijkt of er nog een vervolg komt …128 years later dan zeker . ;)

Achja , was lang geleden dat ik nog films had gekocht maar blijkbaar niets gemist .
MI ook vast gehad maar terug gezet …vond de voorgaande al gene vette meer en langdradig …had het wel allemaal wel eens gezien nu . ;)

Predator badlands gezien, Bwoa had er veeeel meer van verwacht maarja 6/10 voor gewoon nog eens iets uit de predator franchise te zien(al was het bedenkelijk soms 🤣)

Al 2 films in stijnopolis 3.0 beken.

Eerst was F1, verhaal 7.5/10 beeld en geluid een 8
Zopas tron ares bekeken.
Het origineel heb ik nooit gezien, tron legacy daarentegen wel en absoluut enorme fan van.
Vandaag het 3e deel bekeken met twijfels vooraf.
Qua verhaal wat mager 6.5/10 maar qua beeld en geluid, een dikke 9 / 9.5, precies daarom heb je een HT dus! Kwijl !

Ondanks alle haters en negatieve kritiek, avatar 3 gaan kijken.
Ondanks alle non believers, zat er best wel meer verhaal in dan wordt beweerd.
Visueel en op audio vlak een enorme hoogvlieger!
Oh wat heb ik echt genoten !
Echt volledig onterecht die kritiek, hoe kun je nu zoiets echt niet goed vinden... Je moet het maar kunnen Cameron !
Ik moet zeggen toen ik deel 1 zag in de cinema wou ik hem erna direct terug gaan zien, dat had ik bij deel 2 niet.
Nu bij deel 3 absoluut wel weer !
Ookal was deel 2 niet slecht , deel 3 gaat er wat mij betreft toch een stuk weer bovenop.
Echt genoten !
9/10
Laat deel 4 en 5 maar komen !!!!!!!!!!!!!!

Ondanks alle haters en negatieve kritiek, avatar 3 gaan kijken.
Ondanks alle non believers, zat er best wel meer verhaal in dan wordt beweerd.
Visueel en op audio vlak een enorme hoogvlieger!
Oh wat heb ik echt genoten !
Echt volledig onterecht die kritiek, hoe kun je nu zoiets echt niet goed vinden... Je moet het maar kunnen Cameron !
Ik moet zeggen toen ik deel 1 zag in de cinema wou ik hem erna direct terug gaan zien, dat had ik bij deel 2 niet.
Nu bij deel 3 absoluut wel weer !
Ookal was deel 2 niet slecht , deel 3 gaat er wat mij betreft toch een stuk weer bovenop.
Echt genoten !
9/10
Laat deel 4 en 5 maar komen !!!!!!!!!!!!!!
Ik ga morgenvroeg zien met de familie hier, dat is zowat "traditie" al kan ik me niet herinneren dat dat vorig jaar ook al 90 euro koste voor ons 4.

Nu ik ben wel benieuwd, ik lees nooit reviews of comments dus ik heb NIKS meegekregen van kritiek die je hier zegt en laat het gewoon op me afkomen :)

Ik ga morgenvroeg zien met de familie hier, dat is zowat "traditie" al kan ik me niet herinneren dat dat vorig jaar ook al 90 euro koste voor ons 4.

Nu ik ben wel benieuwd, ik lees nooit reviews of comments dus ik heb NIKS meegekregen van kritiek die je hier zegt en laat het gewoon op me afkomen :)

Voila das de ingesteldheid, laat je verrassen!
Enjoy!

Welke versie ga je zien?
3D
Laser
ScreenX

?

Voila das de ingesteldheid, laat je verrassen!
Enjoy!

Welke versie ga je zien?
3D
Laser
ScreenX

?
TBH weet ik het niet, sowieso 3D of Imax misschien, geen idee ik heb alleen gezegd dat we zo films in 3D moeten zien en ik heb gehoord dat het 90 euro koste daarstraks, meer hebk toen niet gevraagd lol. Dochter en vrouw hebben besteld en ik zit boven momenteel Stranger things te zien, al is het nu even overgangstukje lol.

Tis hier nu ook stranger things, maar doe mn ogen dicht, ik wil alles in de ht zien :)
Kan niet wachten op avatar fire and ash in mijn ht :)

Ohja, de popcurn bucket van avatar 3 staat ook op makerworld lol.
Man ik moet nog veel printen voor in de ht, maar avatar moet er zeker deel uit van maken !

TBH weet ik het niet, sowieso 3D of Imax misschien, geen idee ik heb alleen gezegd dat we zo films in 3D moeten zien en ik heb gehoord dat het 90 euro koste daarstraks, meer hebk toen niet gevraagd lol. Dochter en vrouw hebben besteld en ik zit boven momenteel Stranger things te zien, al is het nu even overgangstukje lol.

Hoe vond je hem?

Back
Bovenaan