Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik ga morgenvroeg zien met de familie hier, dat is zowat "traditie" al kan ik me niet herinneren dat dat vorig jaar ook al 90 euro koste voor ons 4.Ondanks alle haters en negatieve kritiek, avatar 3 gaan kijken.
Ondanks alle non believers, zat er best wel meer verhaal in dan wordt beweerd.
Visueel en op audio vlak een enorme hoogvlieger!
Oh wat heb ik echt genoten !
Echt volledig onterecht die kritiek, hoe kun je nu zoiets echt niet goed vinden... Je moet het maar kunnen Cameron !
Ik moet zeggen toen ik deel 1 zag in de cinema wou ik hem erna direct terug gaan zien, dat had ik bij deel 2 niet.
Nu bij deel 3 absoluut wel weer !
Ookal was deel 2 niet slecht , deel 3 gaat er wat mij betreft toch een stuk weer bovenop.
Echt genoten !
9/10
Laat deel 4 en 5 maar komen !!!!!!!!!!!!!!
Ik ga morgenvroeg zien met de familie hier, dat is zowat "traditie" al kan ik me niet herinneren dat dat vorig jaar ook al 90 euro koste voor ons 4.
Nu ik ben wel benieuwd, ik lees nooit reviews of comments dus ik heb NIKS meegekregen van kritiek die je hier zegt en laat het gewoon op me afkomen![]()
TBH weet ik het niet, sowieso 3D of Imax misschien, geen idee ik heb alleen gezegd dat we zo films in 3D moeten zien en ik heb gehoord dat het 90 euro koste daarstraks, meer hebk toen niet gevraagd lol. Dochter en vrouw hebben besteld en ik zit boven momenteel Stranger things te zien, al is het nu even overgangstukje lol.Voila das de ingesteldheid, laat je verrassen!
Enjoy!
Welke versie ga je zien?
3D
Laser
ScreenX
?
TBH weet ik het niet, sowieso 3D of Imax misschien, geen idee ik heb alleen gezegd dat we zo films in 3D moeten zien en ik heb gehoord dat het 90 euro koste daarstraks, meer hebk toen niet gevraagd lol. Dochter en vrouw hebben besteld en ik zit boven momenteel Stranger things te zien, al is het nu even overgangstukje lol.