Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb die eergisteren in het vliegtuig gezien, maar afgezien van wat humor (in een hoog tempo "in your face" gesmeten) is het verhaal idd zo dun als een haar... Voor mij eerder een 6/10djaxx zei:Na al die lovende comments hier ook deadpool gekeken. Film was zeker niet slecht al werd de humor op bepaalde stukken echt te flauw voo mij. Heb me zeker niet verveeld met deze film en ook paar keer goed gelachen. Toch een 7/10.
goed om te weten!Jake zei:Gods Of Egypt 4/10 Verlies van bandbreedte
Ook gezien. Disney durft wel vaker wat volwassenere thema's in hun films steken, en in dit geval vond ik dat ook zeer goed gedaan. Zeker goeie film, zelfs in vergelijking met pixar filmsCarrion zei:Zootopia
Me enorm met geamuseerd. Toffe karakters, werden goed op elkaar uitgespeeld en prachtige animatie. Was ook een dieper verhaal (als je door de lagen kijkt) dan ik had verwacht voor deze film, maar toch enkele momenten waarbij ik hardop moest lachen.
Ook gezien ,was inorde . 8/10Xenomorph zei:13 Hours The Secret Soldiers Of Benghazi (2016)
8/10 even goed als Black Hawk Down! Super sound!
Serieus even goed? Vet!Xenomorph zei:13 Hours The Secret Soldiers Of Benghazi (2016)
8/10 even goed als Black Hawk Down! Super sound!
Revenant was inderdaad meer dan de moeite waarddjaxx zei:The revenant, erg van genoten. 8/10. Wat een prestatie alweer van de Leo, zo een goede acteur!
X2, blijven gewoon zalige films! Vervelen nooit.
Ik vond het omgekeerd Revenant was goed hoor daar niet van, maar veeel te langdradig, en nog eens doodgaan en nog eens doodgaan en nog eens .... tot op het moment dat het er compleet over was met die scene met het paardJoske007 zei:Revenant was inderdaad meer dan de moeite waardDeadpool, daarentegen was heel wat minder.. humor was naar mijn persoonlijke mening te geforceerd, kortom niet mijn smaak.
Voor ieder wat wils, al moet ik mezelf niet tot de <strong>deadpool fans rekenenilstino zei:deadpool is voor de deadpool fan</strong>s , mensen dat het character niet echt kennen snap ik wel dat ze de humor en aktie kinderachtig vinden , the revenant was een goede film enkel idd de scene met het paard vond ik er ook over gaan en net iets te hard afgekeken van star wars
Joske007 zei:Voor ieder wat wils, al moet ik mezelf niet tot de deadpool fans rekenen