Ben n u naar grimwald 2 aan het kijken en eerlijk gezegd ...hij boeit mij niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Vond ik van Episode VIII al.Star Wars: Han Solo. Film viel opzich nog wel mee, maar wat was er in hemelsnaam mis met die soundmix? Alles klonk zo 'plat'...
Ben nu naar Aquaman aan het kijken maar als dat hier niet snel beter wordt zet ik hem gewoon af ...wat voor een zever is me datte ...een verhaal is er niet dat hangt gewoon aan elkaar met onnozele one liners en stoere domme praat...enja die humor die er blijkbaar moet inzitten....nog niet gevonden.
Als dit enkel maar materiaal is om uw geluidssysteem te testen dan hadden ze beter gewoon een cd uitgebracht...had hun en mij veel geld gespaard.zoiets zet ge op als demo materiaal voor uw geluidssysteem - niet om na te denken over hoe men Archimedes in het ootje kan nemen..of toch weer niet? edoch, grappig ;-)
Moet ik ook nog zienDan zit ge bumbelbee ook niet slecht vinden denk ik...is vanhetzelfde soort.