• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ben n u naar grimwald 2 aan het kijken en eerlijk gezegd ...hij boeit mij niet.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Het is natuurlijk belangrijker dat je et zelf van geniet i.p.v. je HT :p Maar ‘k begrijp je wel.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Hunter Killer : Bwa niet echt overtuigend gebracht....heb hem gezien op de plasma dus weet niet of het geluid echt zo overdreven was . ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Mortal engines : zou niet weten hoe het eindigd.....ben in slaap gevallen denk ik .
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ben nu naar Aquaman aan het kijken maar als dat hier niet snel beter wordt zet ik hem gewoon af ...wat voor een zever is me datte ...een verhaal is er niet dat hangt gewoon aan elkaar met onnozele one liners en stoere domme praat...enja die humor die er blijkbaar moet inzitten....nog niet gevonden.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ben nu naar Aquaman aan het kijken maar als dat hier niet snel beter wordt zet ik hem gewoon af ...wat voor een zever is me datte ...een verhaal is er niet dat hangt gewoon aan elkaar met onnozele one liners en stoere domme praat...enja die humor die er blijkbaar moet inzitten....nog niet gevonden.

dees afgezet na 45 min.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Heb hem zo halvelings uitgekeken (stond ondertussen de afwas te doen)...hij moet het echt hebben van zijn spectaculaire beelden en veldslagen want de rest was niet echt soeps....een hoofdrol speler die niet kan acteren, CGI die niet om aan te zien is.....en een duikboot die ondergedoken is heeft een negatief drijfvermogen en je mag hem helemaal naar de oppervlakte duwen maar zolang dat hem zijn ballasttaks niet leegt...blijft hij een negatief drijfvermogen hebben en...tja drijft hem niet aan de oppervlakte.... en dan weer eens die link naar de Russen die zon sukkels zijn met die duikboot...
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
zoiets zet ge op als demo materiaal voor uw geluidssysteem - niet om na te denken over hoe men Archimedes in het ootje kan nemen..of toch weer niet? edoch, grappig ;-)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
zoiets zet ge op als demo materiaal voor uw geluidssysteem - niet om na te denken over hoe men Archimedes in het ootje kan nemen..of toch weer niet? edoch, grappig ;-)
Als dit enkel maar materiaal is om uw geluidssysteem te testen dan hadden ze beter gewoon een cd uitgebracht...had hun en mij veel geld gespaard. ;)

En ja ik weet dat je zulke films niet als realiteit mag bekijken maar zulke dommigheden hadden ze wel moeten weten.
Een vis die een kleine krijgt met een mens en dan is hem ineens bulletproof ook ....komaan ik ben nog geen enkele kogelvrije vis tegen gekomen Zenne....
Achja , ik kan wel begrijpen dat ze daar in Amerika op de stoelen zullen gestaan hebben na het bekijken van deze film...maar hopelijk zijn wij niet even dom als die Amerikanen. ;)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Mule :Clint wordt oud maar hij kan het nog.
Niet z'n beste film maar zeker onderhoudend 7.5/10
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Venom: 8/10. Het was een leuke film en het geluid zat ook goed!
Vanavond staat Avengers infinity war op de agenda. Kwestie van weer mee te zijn tegen zaterdag!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Aquaman

Had hem nog niet gezien
Vond hem totaal niet zo slecht als de vele reacties
Een 8
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Dan zit ge bumbelbee ook niet slecht vinden denk ik...is vanhetzelfde soort.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Deepwater horizon nog eens bekeken, echt een genot voor de sub.

7/10