• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Fellowship of the ring.
8,5/10
Goeie film maar toch lichtjes gedateerd.
Er wordt daar ook nogal in gejankt zeg. Lol
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Die Hobbit films kunnen toch niet tippen aan de LOTR trilogie imo
Lotr heeft toch meer interessant figuren ,verhaallijnen,indrukwekkende vechtscenes en beleving.Niets van dit alles bij The Hobbit.Hadden ze die films serieus wat ingekort zou dat toch wat beter zijn ...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Die Hobbit films kunnen toch niet tippen aan de LOTR trilogie imo
Lotr heeft toch meer interessant figuren ,verhaallijnen,indrukwekkende vechtscenes en beleving.Niets van dit alles bij The Hobbit.Hadden ze die films serieus wat ingekort zou dat toch wat beter zijn ...
Das waar MAAR
Het gaat om de beleving om het moment zellf ook
Qua indrukwekkende vechtscenes zou ik toch maar es the hobbit herbekijken..
vooral die laatste,
lotr is echt verouderd.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
"Ripley" is back, maar dan onder water...


Vet genoten van de sound - geen Atmos, maar de dts 7.1 track is echt ferm. Kan met niet herinneren hoe dikwijls ik in een film de laatste maal ben opgeschrikt en dacht, wie/wat hoor ik daar nu buiten?
En dan nog niet gesproken van de x-tallen implosies - hoe vet was dit!

De eerste SW (E IV V VI) in 4K zijn echt goed qua PQ - maar toch uitgezet in de HT room, sound is niet om aan te horen vind ik.
Worden schijfjes voor de TV dus.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
"Ripley" is back, maar dan onder water...


Vet genoten van de sound - geen Atmos, maar de dts 7.1 track is echt ferm. Kan met niet herinneren hoe dikwijls ik in een film de laatste maal ben opgeschrikt en dacht, wie/wat hoor ik daar nu buiten?
En dan nog niet gesproken van de x-tallen implosies - hoe vet was dit!

De eerste SW (E IV V VI) in 4K zijn echt goed qua PQ - maar toch uitgezet in de HT room, sound is niet om aan te horen vind ik.
Worden schijfjes voor de TV dus.


Oh leuk, echt goed die?
Ik had die eerder ook vernomen, en vroeg me af of dat wel goe ging zijn..

Es zien ;)

Wat SW betreft, ook de 4k gezien, heb hierover getwijfeld , de reden om ze binnen te halen is voor mij de sound..
Niet dus?
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Skank, het is geen echte Ripley/Alien zenne - zoals de org prent (verhaal, sfeer etc) - vond vooral de SQ de max - en persoonlijk kan ik daarvan erg genieten zie je

SW beeld is echt top op projectie vond ik, allez gezien de leeftijd van de films hebben ze echt wel ferm hun best gedaan. De sound is beter dan de bd's die ik heb, maar alles klinkt alsof het uit een doosje komt - ze "benepen, geen diepte, breedte beeld"... da's jammer en ik snap niet waarom dat niet beter kan. Bv, heb de org muziek op cd en vinyl, uit die tijd en dat klinkt stukken beter, zelfs in stereo... enfin, als collector item moet ge dit hebben natuurlijk, daar niet van... hoop dat de andere; oudere episodes, wel beter meevallen qua sound... ik vermoed van wel, die podrace etc was destijds demo materiaal en moet er nog mee door kunnen vermoed ik... enfin, moet nog bezien/beluisteren :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik wil nog es een goeie oorlogsfilm ook

1917 was het niet, midway ook niet
overlord was de recentste goeie dacht ik
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Predator(1987) in 4K. Deze keer hebben ze de film niet verneukt en 4k/HDR heeft toch wel een serieuze meerwaarde vond ik!
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Underwater: 6/10

Totaal geen spanning in de film, monsters zijn grappig ipv eng. Nog een geluk dat Kristen Stewart heel de tijd in haar onderbroek rond loopt, anders was het nog een punt minder 🙂
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Underwater: 6/10

Totaal geen spanning in de film, monsters zijn grappig ipv eng. Nog een geluk dat Kristen Stewart heel de tijd in haar onderbroek rond loopt, anders was het nog een punt minder 🙂

oei, staat dwars over andere reactie hier
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Bad Boys, toch niet meer wat ze geweest zijn vond ik - 5/10


SQ viel eigenlijk tegen voor een IE/DTS-X prent. Voor een actie-movie, waar wel leuke scenes in voorkomen - moet dit tegenwoordig gewoon stukken vetter.
Balfe nam weinig moeite voor een org. knallende OST: mix van Mancina's thema in een nieuw kleedje met als ondergoed (kijk weeral!) de tonen van the Dark Knight light.
En de vermelding van ons aller Adil/Bilall/Heyvaert moest ge toch wat op wachten/gaan zoeken. Bruckheimer/Smith daarentegen... ;-) Hopelijk kunnen de mannen wat vruchten dragen van deze productie...
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
2 rewatches gedaan ,
I am legend :Geen slechte film,niet verouderd en enige film waar Will Smith in meedoet waar ik hem kan verdragen :D
War for the planet of the apes :waardige afsluiter van de trilogie
Beide 7/10
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Gentlemen ,nieuwste film van Guy Ritchie ,niet z'n beste film maar ik heb me er bij momenten nog mee geamuseerd .6/10
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Rogue One: A Star Wars Story in 4k gekeken: Deze film zag er gewoonweg fantastisch uit in 4K. Verder nog steeds, naar mijn mening, de beste star wars film sinds het uitkomen van de nieuwe films.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess