Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Das waar MAARDie Hobbit films kunnen toch niet tippen aan de LOTR trilogie imo
Lotr heeft toch meer interessant figuren ,verhaallijnen,indrukwekkende vechtscenes en beleving.Niets van dit alles bij The Hobbit.Hadden ze die films serieus wat ingekort zou dat toch wat beter zijn ...
"Ripley" is back, maar dan onder water...
Vet genoten van de sound - geen Atmos, maar de dts 7.1 track is echt ferm. Kan met niet herinneren hoe dikwijls ik in een film de laatste maal ben opgeschrikt en dacht, wie/wat hoor ik daar nu buiten?
En dan nog niet gesproken van de x-tallen implosies - hoe vet was dit!
De eerste SW (E IV V VI) in 4K zijn echt goed qua PQ - maar toch uitgezet in de HT room, sound is niet om aan te horen vind ik.
Worden schijfjes voor de TV dus.
Underwater: 6/10
Totaal geen spanning in de film, monsters zijn grappig ipv eng. Nog een geluk dat Kristen Stewart heel de tijd in haar onderbroek rond loopt, anders was het nog een punt minder
Slechts 6/10 ? Ik heb me goed geamuseerd. Lang geleden dat ik nog zo'n leuke prent gezien heb! 8,5/10The Gentlemen ,nieuwste film van Guy Ritchie ,niet z'n beste film maar ik heb me er bij momenten nog mee geamuseerd .6/10
Staat ook nog op mn lijstBohemian Rhapsody, echt van genoten! 9/10