Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik twijfelde gisteren tussen deze film en Celeste and Jesse forever. Het is de laatste geworden, maar hij was niet zo goed. 5,5/10The perks of being a wallflower
8/10
Volledig mee eens, taken was stukken beter dan deel 2The Sweeney
6,5/10
Taken 2
4/10 Den eerste was veeeel beter
Vanavond perks dan heIk twijfelde gisteren tussen deze film en Celeste and Jesse forever. Het is de laatste geworden, maar hij was niet zo goed. 5,5/10
Respect !de wederhelft wou naar x-men kijken bij deze dus. x-men x-men 2 x-men 3 last stand. X-men origins: wolverine X-men first class. Halfweg den 3 hebben we wel een pauze genomen.
Serieus? Damn verwacht nochtans veel van dezecloud atlas Zonde van de projector op te zetten.
Ik heb die ook gezien ,kvond die eigenlijk niet slecht.Alhoewel ,kben toch enkele keren ingedommeld (te zwaar getafeld voordien...),dus zou ik die eigenlijk opnieuw moeten zienSerieus? Damn verwacht nochtans veel van deze