• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Windtalkers met de cage.

Vond het gene vette, overdreven sentimenteel bij momenten en totaal geen opgebouwde spanning.

Wel enkele leuke stukjes voor de ht. 5/10

Laatst bewerkt door een moderator:
The 25th reich : jawadde...infeite onzin van de bovenste plank maar soms toch grappig te noemen,de overacting bleef wel beperkt en het beeld was vrij goed te noemen. Cgi was iets minder en het verhaal eindigt met een vervolgfilm...maar ik denk toch wel dat ik deze ga laten voor wat het is.
1f609.png
    the Tower : infeite een goeie remake van de tower inferno maar dan met Koreaanse acteurs,vrij hoog van niveau maar niet echt spannend te noemen, eerder soms grappig. Beeld en geluid waren zoals we gewoon zijn heel goed te noemen.
1f609.png

Windtalkers met de cage.

Vond het gene vette, overdreven sentimenteel bij momenten en totaal geen opgebouwde spanning.

Wel enkele leuke stukjes voor de ht. 5/10

Ging het juist zeggen, das gene vette

Dark of the moon 3d

Ok ik ben duidelijk mn ht nog niet gewend!

Wat een beeld en geluid man!

Beeld is absoluut referntie materiaal.. Zoveel detail! Ech tis er gewoon over zoveel detail en diepte!

I just loooove this!

En het geluid. Tja absoluut referentie! Sub doet mega mee.. Enorm veel druk en surround ja besten! Ofwel zit ik in een complete bubbel! Dit is echt beire man!

Ik moet mn enthousiasme temperen i know!

Verhaal iets minder, geef hem een 8,5/10 door het verhaal.

Beeld en geluid, absoluut een 10!

Zou absoluut niet weten waarom je je enthousiasme zou moeten temperen, je mag toch blij zijn zeker ?

Hier is het echt even minder, mis zoals aangegeven de center. De laatste aud. Meting was nog met de 700 center in. Nu die eruit is klinkt het veel minder, heb handmatig aangegeven dat er nu geen center is maar zou absoluut een nieuwe meting moeten doen. Ga ik natuurlijk wel pas volgende week doen als de center binnen is.

Dit ff terzijde.
263a.png

Yup thx gasten
263a.png

Ben volop aan het genieten!

Djaxx,... Ik had in het begin ook wat problemen met de integratie van de center...

Maar ofwel ben ik het nu gewoon ofwel heeft de hercallibratie met audessey veel gedaan.. Want ik merk er niks meer van...

Alles is mooi 1 geheel en plakt absoluut niet meer aan het scherm!

Totaal 9/10

Gewoon super.

Beeld en geluid zijn terug referentiemateriaal!

We're the millers

Had misschien is iets verwacht door de hoge rates voor deze film maar was een enorm flauwe en gewoonweg belachelijke film.

4,5/10 vo de moeite.

Kuifje en het geheim van de unicorn

Ware belevenis voor de ht! Weet niet of deze er is in 3d maar zou zeker super moeten zijn dan.

Sub is goed tekeer gegaan
263a.png

Djaxx die is er zeker in 3D. Ooit in een dedicated (Sony beamer) een stukje mogen aanschouwen, was een ware belevenis.

Kuifje en het geheim van de unicorn

Ware belevenis voor de ht! Weet niet of deze er is in 3d maar zou zeker super moeten zijn dan.

Sub is goed tekeer gegaan
263a.png
Jup , kheb die ook. In 3d
1f609.png

Djaxx die is er zeker in 3D. Ooit in een dedicated (Sony beamer) een stukje mogen aanschouwen, was een ware belevenis.

Als je es een meet en greet wil met. Zo'n beamer en en die in 3d
1f609.png

Ben bang voor die gravity, ziet er zo boring uit. Hopelijk verrast hij me.

Net daarom kan het meevallen denk ik.

Zou ik ook absoluut in 3d willen zien!

Tweede kijkbeurt prometheus.

Vorige keer een 7/10 , deze keer op groter scherm en in 3d.

Zat veel meer IN de film.., kon het deze keer veel meer apprecieren..

8,5/10

Laat deel 2 maar komen!

Back
Bovenaan