• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The Hobbit ; the Desolation of Smaug. : 6.5/10   Kben een redelijke fan van TLOTR reeks maar die Hobbit films kunnen me maar matig bekoren. Bij momenten saai en langdradig ,weinig verhaal en geen personages die me boeien. Er komt nu nog een derde film....   Beter alles in 1 film van 3h gestoken imo.
  Al die films zijn imo belachelijk langdradig, ook TLODR. Ik werd daar nogal rap aan herinnerd toen ik de eerste hobbit zag. 3u een film zien waar ge van in het begin weet dat het over ne draak gaat en op het einde van die 3u weet ge nog juist evenveel als int begin (letterlijk niks dus) Laat me raden hoe deze film nu gaat zijn: 2,5 uur hun quest naar waar de draak zit, 15min op zoek naar de draak in het kasteel en 15min de draak zien om dan te eindigen met nieuwe vragen en binnen 2j terug voor 3 uur vertrokken te zijn... Juist? xD

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de Hobbit films minder langdradig dan de TLOTR films. Op het einde van de TLOTR was ik het echt beu, van mij mochten ze allemaal in die vulkaan springen :angry:

Wow wow wow, wat een nonsens worden hier te grabbel gegooid!!!

Djaxx, iedereen heeft een smaak he... De ene vindt lotr geweldig , de andere vindt er niks aan... Smaken verschillen nu eenmaal.. Daarom is het nog geen nonsens
263a.png
  Anyway, ik vind lotr GEWELDIG The hobbit deel 1 vond ik maar "zozo", veel te weinig actie naar mijn mening en inderdaad wel langdradig. Deel 2 heb ik nog niet bekeken, maar ik hoop echt dat het WEL wat wordt ... en niet te langdradig is. Benieuwd....

Hercules in 3D. Grote No-No.

Mogelijk slechtste film van het decenium.
Zal wel over The Legend of Hercules gaan denk 'k, want Hercules met The Rock komt pas eind juli in de bioscoop.  
Deel 2 heb ik nog niet bekeken, maar ik hoop echt dat het WEL wat wordt ... en niet te langdradig is.

Benieuwd....

Ga een gokje doen, deel 2 zal jij beter vinden
1f609.png

Toch 3d gekeken dan?
263a.png
  Jep, heb ergens gevonden in de instellingen van men Dune dat 3D uitgeschakeld stond. Maar die HDMI splitter herkend nog steeds geen 3D. :angry: Denk ook niet dat het zo gezond is om af en toe eens je hdmi kabel te versteken.

Jep, heb ergens gevonden in de instellingen van men Dune dat 3D uitgeschakeld stond. Maar die HDMI splitter herkend nog steeds geen 3D. :angry: Denk ook niet dat het zo gezond is om af en toe eens je hdmi kabel te versteken.
  Smijt de boel buiten
1f609.png
En koop een aparte versterker.. en andere boxen (er zijn alternatieven die even klein zijn hoor en beter klinken)

Is zo simpel niet. Vanaf dat die speakers hoger zijn dan 21cm dan kunnen men kasten niet meer open
1f61b.png

Geen probleem. Mogelijkheden genoeg
1f61b.png
of je hangt ze in de breedte. OF zoiets met een eigen versterker. [url="http://hificorner.nl/speakers/home-cinema-speakers/5-1-systeem/kef-kht-3005se"]http://hificorner.nl/speakers/home-cinema-speakers/5-1-systeem/kef-kht-3005se[/url] en plat hangen   Genoeg opties hoor   Waar een wil is, is een weg
1f61b.png
  Sterker nog, je kan de speakers apart kopen, versterker apart, en sub naar keuze, en zal zoveel beter klinken
  Ik zal niet meer veranderen vrees ik. Heb geen zin om nu men geld te hangen aan een 'tussentijdse' oplossing. Als ik een upgrade toe dan moet het van de eerste keer goed zijn!
263a.png

Frozen 3d

Beeld, geluid en 3d subliem!

9/10

3d is niet prominent aanwezig maar en af en toe toch subliem... I like it!

De behandeling

Heel aangenaam verrast, degoutant thema maar echt goede film!

Back
Bovenaan