• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film/serie heb je aangekocht (Blu-ray)

Omdat ik nog niet zo lang met ht en film bezig ben moet ik dringend mij collectie aanvullen. Meestal met zaken die ik altijd al had willen zien maar die ik nog niet bekeken heb of met dingen die ik ooit (half en half) gezien heb op TV of elders en nu eens in deftige kwaliteit wil hebben. - The Bourne Collection (de 4 Bourne films dus) - The Dark Knight Trilogy - Jurrassic Park Trilogy (en de 4de koop ik er dan over een tijdje wel bij)   En dan nu nog tijd vinden om ze te kijken.
1f644.png

Laatst bewerkt door een moderator:
5412012167841_front.jpg
0825646230723_front.jpg
Eagles wel de blu ray,niet de dvd en dan nog :
0825646420315_front.jpg
op lp.
1f609.png
en zojuist afgespeelt op die 25 jaar oude lpdraaier.
1f609.png
  (wou man of steel online bestellen want je kreeg er een gratis boekje bij maar toen zag ik de nieuwe van K3.......kon niet beslissen en heb dan maar niets besteld.
1f609.png
)

Disney/Pixar collectie wat aangevuld
263a.png
  Merlijn de Tovenaar

Robin Hood Wreck It Ralph Finding Nemo Pixar Shorts Collection 2 Brave 101 Dalmati

Die Disney's moet 'k ook maar eens gaan aanvullen. Zelf het volgende aangekocht;     9,27

2de hands: The Great Gatsby (3D) The Hobbit: An Unexpected Journey (3D) Iron Man III (3D)

Great gatsby al gezien? Man vond ik slecht!

Nee, nog niet gezien. En ik vrees dat het nog even gaat duren ook. Ik heb nog zo'n 50 films die ik ooit gekocht heb en nog niet gekeken. (Erg he!!!) Dat komt er van als je na enkele jaren plots weer film-gek wordt. Vroeger ging ik tot 3x per week naar de cinema! Af en toe moest ik weer huiswaarts keren omdat ik alles al gezien had. LOL Tja, als ik nu tussen de BD's kijk dan heb ik telkens dat gevoel van : "Oh, die wil ik ook wel zien ... en die ook ... en die heb ik gemist en ..." En dan komen er nog nieuwe films uit die ik interessant vind en ... Maar deze 3 heb ik gekocht omdat ze ook in 3D zijn. Ik kijk het niet zoveel maar wil er toch eens wat mee experimenteren en evalueren of ik er meer mee wil doen.

Helemaal niet erg rho, je moest eens weten hoe groot mijn kijkachterstand is. Eerlijk gezegd hou ik tel zelf niet ook niet bij, maar het is zeker meer dan 50 , hummm eerder een veelvoud ervan
263a.png

Nu voel ik me toch al weer een stuk beter. 't Voelt goed niet alleen te zijn. ...verslaafden onder elkaar he ....
lol.gif

The great gatsby in 3D? Mmm zal geen hoogvlieger zijn in 3 D

De andere 2 zijn matig in 3D

Check de reviews maar.

Ik heb zo ook niet alleen voor het 3D gekocht. Maar gedeeltelijk wel natuurlijk. Ik heb "Oz: The great and powerful" in 3D gezien en daar kan ik de meeste reviews wel bijtreden. Op de momenten dat men niet speciaal veel moeite doet om er spectaculaire 3D effecten in te steken ziet het er het beste uit. Het geeft een mooi diepte beeld en je hebt meer het gevoel "in" de film te zitten. (hoewel ik de film redelijk flauw vond) Maar als er wat overdreven wordt, wordt het al snel onduidelijk en doet het pijn aan de ogen. Het voelt niet natuurlijk aan. Je ogen en hersenen moeten teveel moeite doen om de info te analyseren en het resultaat is dan dat je alle detail mist en/of je krijgt hoofdpijn. Gelukkig zijn dat maar hele korte stukken. Ik zoek niet naar overdreven spectaculaire dingen in 3D. Ik heb eigenlijk liever dat er enkel meer diepte info uit het beeld gehaald wordt. Er hoeft voor mij niet om de 15 seconden een paard door de woonkamer te rennen of een flatgebouw op mijn hoofd te donderen of een zwaard in mijn oog te flitsen. Als men teveel moeite gaat doen om te bewijzen dat 3D toch wel zo geweldig is dan is dat meestal het punt waarop ik zeg: "Nee, laat het maar. Dat had nu niet echt gehoeven voor mij."

Beide bij amazon.co.uk. Voor die laatste wil ik die zombies wel eens in 3D zien op de nieuwe Pana plasma hier
1f606.png

d3d24677-d7c2-4af0-8e80-864b76835062.jpg
3401e519-97bd-45dc-9c5c-43052e5425af.jpg

Zeg me hoe die zombie 3d bevalt he Ben erg te vinden voor 3d eigenlijk de laatste tijd ! Voegt hier zoveel toe ! Ofwel zijn het gewoon iedere keer toppers in 3d, kan ook

Nope alleen voor mij zou het nu niet bepaald een film zijn die ik in 3d wil zien
263a.png

Ik weet 't nog niet. Soms ben ik zelfs benieuwd naar een film die overal slechte kritiek krijgt. Gewoon om te weten of die wel echt zo slecht is en wat er dan misschien toch wel goed aan is.
1f606.png

Ik weet 't nog niet. Soms ben ik zelfs benieuwd naar een film die overal slechte kritiek krijgt. Gewoon om te weten of die wel echt zo slecht is en wat er dan misschien toch wel goed aan is.
1f606.png
  +1   Lees wel eens reviews en kritieken, maar die zijn voor mij nooit of te nimmer leidend. Of het moet h

Back
Bovenaan