Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Het concert opzich is goed te noemen(ook al staat het concert in functie van de film) maar de film????? snap het niet echt... Het concert op die BIG4 blu ray is wel nog ietske beter.Echt? Ik was vroeger een fan van Metallica (tot aan het zwarte album), maar bij dit concept krijg ik het noch warm noch koud. Ik heb wel dezegekregen met de feestdagen. (stond op verlanglijstje) Ik heb 'm nog niet gezien. Als iemand me kan overtuigen wat het concertgedeelte betreft van "Through the never" schaf ik 'm misschien toch wel eens aan. Live zijn ze gewoon geweldig.
Sucker Punch heb 'k reeds, maar wou de Extended Cut wel eens zien. Phil Collins heb 'k de drumsolo in het begin al een paar keer gezien en beviel me beeld- en geluidsmatig héél goed. Maar als deze binnen is, ga die behoorlijk snel de speler in, en 'k laat wel weten wat 'k ervan vond. Spring Breakers, ah het is er zo over dat het dan weer goed isdeep purple heb ik al maar laat weten hoe die phil collins is.
Heb deze al een paar keer vast gehad maar ieder keer terug gelegd
Suckerpunch....moet die toch nog eens terug herbekijken...spring breakers....wast of monney.