• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film/serie heb je aangekocht (Blu-ray)

Serenity is inderdaad een goeie. Firefly heb je ook gezien? (zo niet, zeker kijken)
  Yes, heb ik gezien! Zeer leuke serie en erg jammer dat het zo snel gecanceld werd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat was inderdaad erg jammer. Er viel veel meer uit te halen.

2nvb4ts.jpg
ohs1kz.jpg
34rykqs.jpg

Kon het niet laten en vandaag X-Men First Class en The Hobbit (1) aangeschaft. Als die Blu-ray's 6 à 7 euro kosten is het vaak een no-brainer voor mij. Als ik me niet vergis had The Hobbit een 7.1 soundtrack en die past dus perfect bij mijn (binnen enkele maanden afgewerkt) 7.1-systeem.

Ik ga ook nog eens meedoen.....  
12813174.jpg
13630094.jpg
limited digibook edition.
1f609.png
13737033.jpg
  en een plaatje :
13775413.jpg
heftige strakke baslijnen....
1f609.png

Snowpiercer: Met welke film is die te vergelijken? (kwalitatief)

Onder Speed? Hmmm, niet zo heel geweldig dan. Speed is absoluut niet slecht maar een echte waauw film vond ik het nu ook weer niet.

Underworld 1-3 Box Set [Blu-ray] The Complete Matrix Trilogy [Blu-ray] Jurassic Park Ultimate Trilogy [Blu-ray]   Dat is het weer voor een tijdje.

Die "Underworld" box set, moet dat niet 1t/m4 zijn? De "Jurassic Park" box set heb ik ook. De "Matrix" films heb ik los gekocht.

Die "Underworld" box set, moet dat niet 1t/m4 zijn? De "Jurassic Park" box set heb ik ook. De "Matrix" films heb ik los gekocht.
  De vierde film vind ik maar niets, maar 1 t/m 3 zijn wel de moeite waard:)

P 4 komt. Staat die oncolplete box daar mooi

Back
Bovenaan