Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
worden allemaal in atmos uitgebrachtrakker zei:voor 27,5 euro
Leuk om te weten natuurlijk, alhoewel ik niet van plan ben om al mijn blu ray's die in atmos zullen uitkomen te gaan vervangen.timdeschipper zei:worden allemaal in atmos uitgebracht
hmmm, benieuwd naar je criteria om te selecterenrakker zei:Leuk om te weten natuurlijk, alhoewel ik niet van plan ben om al mijn blu ray's die in atmos zullen uitkomen te gaan vervangen.
Ja denk ik ook. Ik heb er ooit een stuk van gezien en vond het toen zo goed dat ik nu de film heb gekocht. Voor 3,99 euro kon ik hem niet laten liggen.Stiibun zei:Rakker, A Perfect Day (aka Henry Poole Is Here) is een aanrader moest je deze nog niet gezien hebben.
Neen ik ken de film. Ik vind Daniel Auteuil gewoon prachtig acteren in deze film en inderdaad een goed verhaal. Daarom wou ik deze wel Heb jij misschien "36 Quai des Orfèvres" al gezien en is deze ook goed?Stiibun zei:Mooie aankopen. Is Mr. 73 een blinde aankoop ? Kon deze zelf wel smaken, verhaal zit goed in elkaar.