• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film/serie heb je aangekocht (Blu-ray)

5412370820594_front.jpg
5051888156018_front.jpg
5051300300173_front.jpg
5051300519179_front.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
A A A Staying Alive
1f606.png
Waar heb je die Bee Gees trouwens vandaan ? En voor een leuk prijsje ?   Zelf deze in de 4 voor 20

Kan over BPost niet al te veel klagen, hoewel toch even de postbode op zijn plaats moeten zetten (klacht ingediend bij BPost) want een pakje open en bloot tussen de trekker van mijn voordeur stoppen is not-done.   Oh voor 'k het vergeet
263a.png
  7,99

uit den Duits   The hobbit 19,99 De reddertjes 12,99   uit Maastricht   Gigi 4,99 Tin man (mini-serie) 7,99

Loft wil ik ook wel eens meegrabbelen. Zou trouwens graag de engelse remake eens bekijken, nog nergens tegengekomen...

Loft wil ik ook wel eens meegrabbelen. Zou trouwens graag de engelse remake eens bekijken, nog nergens tegengekomen...

Is die in de vs al uitgekomen?
  Voor 6 Euro kon ik die niet laten liggen.
263a.png
Van de Engelse remake heb ik nog nergens iets van gezien.

Vandaag binnengekregen, dus we weten wat we vanavond in de speler duwen.  
02a52f77-d27e-4bef-a83a-f45300b5c3c5.jpg

Knappe steelbook, die Oblivion! Das Leben der Anderen is een aanrader!

Knappe steelbook, die Oblivion! Das Leben der Anderen is een aanrader!
Yep inderdaad, deze wou ik absoluut. Prachtige soundtrack heeft Oblivion ook vindt ik. Das leben der anderen moet ik nog zien.

+1   rakker, waar heb je Willow vandaan ? En voor een leuk prijsje ?   Zelf Oblivion steelbook gekocht afgelopen weekend in MM Roeselare voor 20,89

Leuk prijsje inderdaad. Deze week eens kijken in de lokale MM hier, maar als 'k me niet vergis lag deze er nog niet
2639.png

Back
Bovenaan