• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zidoo player

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik wil er wel even op wijzen dat het geen goed vergelijk is en dus niet erg nuttig om conclusies uit deze foto's te trekken.

Foto 1 (Q5) is met een ISO van 640 genomen, tweede foto (X6) met een ISO van 800 bij een zelfde diafragma en sluitertijd (EXIF data). Dat wilt zeggen dat er bij foto 2 meer ruis op treed en het geheel lichter overkomt wat zorgt voor mindere kleuren/contrast/...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jan, willing to help ivm probleem dat 3d iso in 2d een bug vertoont? Ik ben blijkbaar deenige die dit zegt en hierdoor geven ze geen gehoor.. Ik heb andes een iso om te testen want probleem is dat die bug zih bij elke film maar ander tijdstip voordoet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Skank zei:
Jan, willing to help ivm probleem dat 3d iso in 2d een bug vertoont? Ik ben blijkbaar deenige die dit zegt en hierdoor geven ze geen gehoor.. Ik heb andes een iso om te testen want probleem is dat die bug zih bij elke film maar ander tijdstip voordoet
Waar kan ik hem downloaden ? Dus moet je héél die film kijken ofwa voor je die bug gaat tegenkomen ? Kan dat wel eens 1x doen ja...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Geduld
263a.png
moest het nog zoeken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en mijn zidoo verkocht. Ik was het zoooo beu. valse beloftes en geen fixes... ookal zit je in "beta group" ze luisteren gewoon niet. Weg ermee, als je geen 3d hoeft, valt het nog mee, wel 3d? dan ga ik nu naar himedia Q5 (ben ik tenminste zeker)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Tja, gelukkig heb ik m'n trouwe MED8ER X3D nog, die doet gewoon alles goed. Sure, geen fancy KODI erop en niet zo "snappy" navigatie, maar het ding doet 110% wat het moet : content spelen
1f44d.png


Ik hou 'em nog wel effe bij hoor, wie weet wat de Sjineesjes nog uit de hoed toveren
1f607.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
jvanhambelgium zei:
Tja, gelukkig heb ik m'n trouwe MED8ER X3D nog, die doet gewoon alles goed. Sure, geen fancy KODI erop en niet zo "snappy" navigatie, maar het ding doet 110% wat het moet : content spelen
1f44d.png


Ik hou 'em nog wel effe bij hoor, wie weet wat de Sjineesjes nog uit de hoed toveren
1f607.png
Himedia m3 en Q5 Die doen het
1f609.png


Ik twijfel nu weer met die nieuwe box, maar wacht ff af Anders neem ik het zekere voor het onzekere de himedia..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat zidoo zn beloftes voorlopig niet nakomt Nu heb ik wel 1 goeie les geleerd, wacht de reviews af Nochtans na de himedia M3/Q5 dacht ik eigenlijk van.. het zal wel gaan Blijkt dus niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Skank zei:
Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat zidoo zn beloftes voorlopig niet nakomt Nu heb ik wel 1 goeie les geleerd, wacht de reviews af Nochtans na de himedia M3/Q5 dacht ik eigenlijk van.. het zal wel gaan Blijkt dus niet.
De X6 Pro is natuurlijk nog *erg* jong hé, eigenlijk pas "net" uit. Als er binnen 3 tot 6 maanden geen zware stappen genomen worden om alle shit-bug eruit te halen is het een verloren zaak en zal er niets (meer) van komen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Net wat testing gedaan voor hij weggaat.. Moet je echt es lezen. Geen zin om opnieuw te typen lol Hier komt het

Ok.. I got some very very interesting big news concerning zidoo x6... I already sold my copy but havent shipped yet so i would do this final last test.. And boy perhaps i sold too soon lol Anyway..


I have this bug that my 3d iso stopped playing in 2d in zidoo kodi. (All 3d iso) Hdmkv told me if i tried it with native player and so i did.. I opened explorer and tried that same iso.. Where i know where it happens.... Guess what? Perfect playback! I knew it it was kodi cause i have it with openelec and windows kodi too ,but not with himedia or mede8er It actually played flawless in native zidoo. I wondered.. What if all those other bugs wouldnt be there? I tried 3d iso frozen which played in kodi from the middle.. And tada.. Perfect playback from start! Tried epic 3d iso which had multichannel stereo instead of hd audio , tada perfect hd audio! Tried the croods which had bad artefacts in kodi.. Again perfect playback! Wtf? I had all these issues with zidoo kodi: - 3d iso played as 2d, stopped playing -3d iso frozen started from middle -3d croods bad artefacts and freezing audio -3d epic multichannel stereo

But none with zidoo native! None!

I wonder when zidoo tries if they try in kodi or native player. But it seems kodi makes things harder.. For all those having issues.. Try native player? Some might not be there anymore Anyway, kodi should act the same.

I just wanted this to share
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Bon, moet ik mischien ook maar eens proberen. Feit is wel dat ze gewoon moeten (blijven) sleutelen aan de "Zidoo" modified KODI versie, want de gewone (Android/Zidoo) mediaplayer app zal natuurlijk erg basic zijn. Ga het voor de lol es proberen om te zien hoe het zit met audio/video sync etc,etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jup moet je doen Idd kodi app is een must
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Ik heb de 1.0.30 code er al enkele dagen op staan. Het begint precies, voor wat *ik* de Zidoo gebruik, wel los te lopen : geen audio/video sync issues meer met DVD ISO files, verder speelde hij bij enkele steekproeven van BR-ISO's (2D) en zware MKV's (> 15Gbytes) alles netjes af, beeld goed, geen artefacts etc,etc.

Nu dat was een steekproef natuurlijk ... zal de komende de dagen wel eens proberen wat meer te spelen. Ik ga heb hier op m'n 4K monitor hangen om es te zien wat dat zegt.
 
Laatst bewerkt door een moderator: