Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Euh, leg eens uit?Skank zei:Weet goed dat de zappiti net dezelfde is als de zidoo alleen betaalje veel meer. Lol
neen, het is exact hetzelfde toestel, chip. Alleen betaal je voor de software ... Een pak meer.Joske007 zei:Euh, leg eens uit?
Het gaat hier toch om totaal 2 verschillende toestellen met een geheel andere interface.
1) je kaN dit enkel vergelijken met een side by side. Quasi niemand kan dit. Beter? Ik zou zeggen , denk van wel. Alleszinds slechter zeker niet.Vinny4K zei:Ik heb dit hele topic zo een beetje gelezen en ben toch wel enthousiast geworden.
Ik zat eerst te twijfelen tussen de Zappity 4K HDR Mini en deze Zidoo X9S. Gezien het enorme prijsverschil zal het toch deze gaan worden.
Zelf bezit ik momenteel een Mede8er 600X3D en ben toe aan een upgrade voor mijn 4K tv.
Ik vermoed dat de nieuwe chip RTD 1295 wel een behoorlijke verbetering zal zijn.
Heb toch wel een paar vragen, misschien kan iemand deze voor me beantwoorden.
Zelf heb ik niet zoveel met Kodi en alle andere extra's buiten de externe mediaspeler om.
1: Geeft deze mediaspeler een duidelijk mooier beeld dan mijn oudere Mede8er 600X3D met de oudere RTD 1186 chip erin?
2: Speelt deze mediaspeler zonder haperingen: 4K BD ISO + FULL 3D ISO + MKV met interne PGS ondertitel goed af?
3: Is van een MKV met een interne .srt ondertitel deze ook op hoogte te verstellen en evt. groter/kleiner te maken?
Wil Skank bedanken voor de mooie review, dit heeft mij nu al veel geholpen.
Ik vermoed zo dat Skank doelt op de SoCJoske007 zei:Euh, leg eens uit?
Het gaat hier toch om totaal 2 verschillende toestellen met een geheel andere interface.
Nee dat ga je niet merkenVinny4K zei:Ik vermoed zo dat Skank doelt op de SoC
Check de specs even van de Zidoo X9S: http://www.zidoo.tv/Product/spec/model/X9S/target/rRwtRFydZ4xKKmVViAFMcQ%3D%3D.html
En de Zappity 4K HDR: http://zappiti.com/zappiti-one-4k-hdr.html
Dit is nagenoeg gelijk, omdat dezelfde hardware gebruikt wordt.
De eigen toegevoegde software, schil en de ondersteuning is uiteraard wel anders!
De vraag is alleen of je dit gaat merken aan de beeldkwaliteit van de film die je kijkt?
Beetje jammer dat je die keuze gemaakt hebt, veel succes ermee !dirksmet zei:speelt de zappiti 4k HDR ook vloeiend</strong> 3D (m2ts ) MVC <strong>25 fps af ??
Wanneer ik het Kodi-forum er zo eventjes vluchtig op nalees, is Zidoo precies op goede weg, iets wat je voorheen echt niet kon zeggenVinny4K zei:Ik vermoed zo dat Skank doelt op de SoC
Check de specs even van de Zidoo X9S: http://www.zidoo.tv/Product/spec/model/X9S/target/rRwtRFydZ4xKKmVViAFMcQ%3D%3D.html
En de Zappity 4K HDR: http://zappiti.com/zappiti-one-4k-hdr.html
Dit is nagenoeg gelijk, omdat dezelfde hardware gebruikt wordt.
De eigen toegevoegde software, schil en de ondersteuning is uiteraard wel anders!
De vraag is alleen of je dit gaat merken aan de beeldkwaliteit van de film die je kijkt?
Seriously? Zappiti? Ik verklaar jou dan erg goed zot. SorryJoske007 zei:Wanneer ik het Kodi-forum er zo eventjes vluchtig op nalees, is Zidoo precies op goede weg, iets wat je voorheen echt niet kon zeggen
De firmware updates komen nu gelukkig wel komen regelmatig uit, maar introduceren gelijk weer nieuwe.
Rekening houdend met dit bovenstaande heb ik naar persoonlijk buikgevoel wat meer vertrouwen in de Zappiti... maar voorlopig kijk ik rustig de kat uit de boom.
Lezen is ook een kunst op zichSeriously? Zappiti? Ik verklaar jou dan erg goed zot. Sorry
ik heb de zappiti 4k in bezit, maar niet de nieuwe zappiti 4k HDR die idem technische gegevens blijkt te hebben als de Zidoo x9s. de Zappiti heeft een sleuf voor mijn HDD. De zappiti 4k die ik nu bezit is een ramp voor 3D m2ts 25p files: stotterend beeld. BD kopie speelt hij goed af.Skank zei:Beetje jammer dat je die keuze gemaakt hebt, veel succes ermee !
Ik denk niet dat er hier iemand diezelfde heeft om te kunnen testen
Jij hebt hem toch in bezit zie ik; dus kun je toch zelf testen?