• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

3D Printen

Gewoon de doos niet open doen als je het filament nog niet nodig hebt.
Filament droog ik nooit als het uit verpakking. Eerst een testprint en dan zien als het nodig is om te drogen. Met PLA en PETG heb ik nog maar zelden moeten drogen. Speciale filamenten die al een tijdje open zijn, droog ik.

Straks komt mn filament toe, is eindelijk onderweg.
Hoe bewaren jullie deze nu?
Drogen jullie deze, en daarna luchtdicht verpakken?
Ben benieuwd !
Ik heb een mail gekregen met excuses voor vertraging…maar komt wel slecht uit ik vertrek morgenavond voor 2 weken nr Italië, geen idee wat nu kdenk datk menne pa ma is zal sturen want die mannen gooien dat altijd gewoon voor de deur ad

Gewoon de doos niet open doen als je het filament nog niet nodig hebt.
Filament droog ik nooit als het uit verpakking. Eerst een testprint en dan zien als het nodig is om te drogen. Met PLA en PETG heb ik nog maar zelden moeten drogen. Speciale filamenten die al een tijdje open zijn, droog ik.

Ja, ik zal wel uit de doos halen.. en dan ligt het daar he.
Wat doe ik er dan mee?
Hoe droog je ze?

Ik heb een mail gekregen met excuses voor vertraging…maar komt wel slecht uit ik vertrek morgenavond voor 2 weken nr Italië, geen idee wat nu kdenk datk menne pa ma is zal sturen want die mannen gooien dat altijd gewoon voor de deur ad
Ik had die mail ook gekregen, is nu onderweg , dus ik gok begin volgende week.
Heb je geen smarthome deurbel? Anders weet ik wel ene :)

Back
Bovenaan