Misschien moet je het gewoon kopen: https://www.htforum.nl/index.php?topic=189374.0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten

Hmm, raar dat hij beweegt, anti slip mat heb ik van de Ikea ooit gekocht maar gebruik ik eigenlijk niet onder mijn printer, heb ik totaal geen last van.Verdikke, volgende print geprobeerd:
Ik probeerde het eerste profiel te printen op 100%, zonder AMS, op het A1-model. Ik was niet thuis, maar na ongeveer 24 uur printen merkte mijn vrouw dat de printkop losgeschoten was van de printer.
Ik dacht vanochtend al dat de printkop te hoog ging om te printen, en kijk nu… Ik denk dat de printkop tegen de bovenkant is gebotst en daardoor is losgekomen.
Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb geen aanpassingen gemaakt, ik heb het gewoon gestart zoals ik het had gedownload. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Verder heb ik ook dat de printer bij zware modellen precies wegschufit in mn kast... iemand tips voor anti slip mat ofzo?
Ohja, ik zou ook 2 rollen red pla + nodig hebben, maar tis niet echt de moment van koopjes he.
Hmm, raar dat hij beweegt, anti slip mat heb ik van de Ikea ooit gekocht maar gebruik ik eigenlijk niet onder mijn printer, heb ik totaal geen last van.
Als je ergens PLA in reclame ziet, mag je altijd hier zetten, bambu doet wel wat actie momenteel maar daar is al maanden heel wat problemen met het aanbod, dan is een dag zwart er wel maar wit niet en een week later is wit er maar geen zwart enz, onmogelijk om dan tegoei 10 rollen te kunnen selecteren om hun 50% korting te krijgen.
Ik wil zilver nog halen en https://makerworld.com/en/models/2042477-t-1000-bust-terminator?from=search afprinten, vette bust vindk.
Deze zonet opgezet, de laatste file is speciaal voor A1 enlarged.
Ik ben benieuwd.
De volgende zal een Predator bust zijn gevolgd door de T800 en T1000