Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb dit eens besteld om te testen: https://jayo3d.com/products/jayo-pl...rdboard-spool-pla-plus?variant=49916498182449
Ik zoek wat goedkoop filament om wat bakjes te maken schroeven enzo te sorteren. Kwaliteit maakt niet zoveel uit.
Lees er toch goeie dingen over en het kwam op 47euro voor 5 rollen. Ik zal eens laten weten als het wat is...
Is allemaal goed als ge de instellingen maar goed zet, dat is wat ik online het meeste lees.Ik heb dit eens besteld om te testen: https://jayo3d.com/products/jayo-pl...rdboard-spool-pla-plus?variant=49916498182449
Ik zoek wat goedkoop filament om wat bakjes te maken schroeven enzo te sorteren. Kwaliteit maakt niet zoveel uit.
Lees er toch goeie dingen over en het kwam op 47euro voor 5 rollen. Ik zal eens laten weten als het wat is...
Ik heb een X1C met AMS, dus dat zal geen probleem zijn zolang de spoel niet te breed is.Ik heb 3 jayo rollen gekregen met kerst
Geen klagen van de kwaliteit !
De spoel is wel ruimer, dus je zal een adapter moeten printen![]()
Is allemaal goed als ge de instellingen maar goed zet, dat is wat ik online het meeste lees.
Nu ik heb vandaag 6 filamenten besteld op bambu voor 85 euro betaald, dus 14 euro per stuk. Toch ook goed van prijs vind ik nuja natuurlijk wel nog altijd heel wat meer als jij betaald hebt maar zo gebruiksvriendelijk en nooit iets mis gehad met bambu filament
Ik heb een X1C met AMS, dus dat zal geen probleem zijn zolang de spoel niet te breed is.
Ik deel je mening hoor. Maar voor wat bakjes waar ik schroeven ga in gooien, en het verbruik is redelijk hoog voor die bakjes, wil ik gewoon iets goedkoop.Is allemaal goed als ge de instellingen maar goed zet, dat is wat ik online het meeste lees.
Nu ik heb vandaag 6 filamenten besteld op bambu voor 85 euro betaald, dus 14 euro per stuk. Toch ook goed van prijs vind ik nuja natuurlijk wel nog altijd heel wat meer als jij betaald hebt maar zo gebruiksvriendelijk en nooit iets mis gehad met bambu filament
Linkje naar die alex?Ik deel je mening hoor. Maar voor wat bakjes waar ik schroeven ga in gooien, en het verbruik is redelijk hoog voor die bakjes, wil ik gewoon iets goedkoop.
Ik zou willen werken met dat grid systeem van Alexander Chapel en een paar van die kastjes bouwen voor in mijn hobbykamer voor al mijn bazaar in te sorteren.
Linkje naar die alex?
Daar kunt ge wel wat in kwijt he
En voor mijn Ikea kastjes onder mijn bureau heeft hij ook bakjes gemaakt met dat zelfde grid, maar blijkbaar niet dezelfde bakjes. Wel hetzelfde grid.
Files zijn wel betalend, maar het is zeer goed ontworpen vind ik. Kost 17euro.
Maar op Printables staat er ook al veel voor mijn Ikea kast: https://www.printables.com/search/models?ctx=models&q=ikea+alex
Eerst een zien als ik daar niet mijn goesting vind en anders koop ik zijn files wel.