• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

3D Printen

Een tie figher of interceptor als kerstbal zou ook mooi kunnen zijn, maar ik vind geen mooie in 2 kleuren. Of je moet er zelf een haakje aan tekenen

Ik heb dit eens besteld om te testen: https://jayo3d.com/products/jayo-pl...rdboard-spool-pla-plus?variant=49916498182449

Ik zoek wat goedkoop filament om wat bakjes te maken schroeven enzo te sorteren. Kwaliteit maakt niet zoveel uit.
Lees er toch goeie dingen over en het kwam op 47euro voor 5 rollen. Ik zal eens laten weten als het wat is...

Ik heb 3 jayo rollen gekregen met kerst :)
Geen klagen van de kwaliteit !
De spoel is wel ruimer, dus je zal een adapter moeten printen :)
Hier kunnen normaal 2 rollen in:

Zoiets ga ik doen:

Ik heb dit eens besteld om te testen: https://jayo3d.com/products/jayo-pl...rdboard-spool-pla-plus?variant=49916498182449

Ik zoek wat goedkoop filament om wat bakjes te maken schroeven enzo te sorteren. Kwaliteit maakt niet zoveel uit.
Lees er toch goeie dingen over en het kwam op 47euro voor 5 rollen. Ik zal eens laten weten als het wat is...
Is allemaal goed als ge de instellingen maar goed zet, dat is wat ik online het meeste lees.
Nu ik heb vandaag 6 filamenten besteld op bambu voor 85 euro betaald, dus 14 euro per stuk. Toch ook goed van prijs vind ik nuja natuurlijk wel nog altijd heel wat meer als jij betaald hebt maar zo gebruiksvriendelijk en nooit iets mis gehad met bambu filament

Is allemaal goed als ge de instellingen maar goed zet, dat is wat ik online het meeste lees.
Nu ik heb vandaag 6 filamenten besteld op bambu voor 85 euro betaald, dus 14 euro per stuk. Toch ook goed van prijs vind ik nuja natuurlijk wel nog altijd heel wat meer als jij betaald hebt maar zo gebruiksvriendelijk en nooit iets mis gehad met bambu filament

Dat vind ik echt duur...
Ik probeer altijd onder de 10 te zitten

Ik deel je mening hoor. Maar voor wat bakjes waar ik schroeven ga in gooien, en het verbruik is redelijk hoog voor die bakjes, wil ik gewoon iets goedkoop.
Ik zou willen werken met dat grid systeem van Alexander Chapel en een paar van die kastjes bouwen voor in mijn hobbykamer voor al mijn bazaar in te sorteren.

Ik deel je mening hoor. Maar voor wat bakjes waar ik schroeven ga in gooien, en het verbruik is redelijk hoog voor die bakjes, wil ik gewoon iets goedkoop.
Ik zou willen werken met dat grid systeem van Alexander Chapel en een paar van die kastjes bouwen voor in mijn hobbykamer voor al mijn bazaar in te sorteren.
Linkje naar die alex?

Daar kunt ge wel wat in kwijt he :p
En voor mijn Ikea kastjes onder mijn bureau heeft hij ook bakjes gemaakt met dat zelfde grid, maar blijkbaar niet dezelfde bakjes. Wel hetzelfde grid.

Files zijn wel betalend, maar het is zeer goed ontworpen vind ik. Kost 17euro.
Maar op Printables staat er ook al veel voor mijn Ikea kast: https://www.printables.com/search/models?ctx=models&q=ikea+alex

Eerst een zien als ik daar niet mijn goesting vind en anders koop ik zijn files wel.

Laatst bewerkt:
Daar kunt ge wel wat in kwijt he :p
En voor mijn Ikea kastjes onder mijn bureau heeft hij ook bakjes gemaakt met dat zelfde grid, maar blijkbaar niet dezelfde bakjes. Wel hetzelfde grid.

Files zijn wel betalend, maar het is zeer goed ontworpen vind ik. Kost 17euro.
Maar op Printables staat er ook al veel voor mijn Ikea kast: https://www.printables.com/search/models?ctx=models&q=ikea+alex

Eerst een zien als ik daar niet mijn goesting vind en anders koop ik zijn files wel.

Howly al die organisers :)
Zalig

Komt dit goedkoper uit dan bakjes te kopen in Action / Ikea / 'Insert other cheap store'?

Zitten wel enkel heel leuke modulaire ontwerpen tussen die je niet in de winkel gaat kunnen kopen.

Dat was ik ook aan het denken …als je zoveel bakjes nodig hebt of het dan nog goedkoper is zelf te printen of gewoon te kopen …denk dat je dan enkel de “speciale “ moet printen dat dit goedkoper “kan “ uitvallen . ;-

Is inderdaad af te wegen, maar de meeste dingen die je print, zijn goedkoper, of kun je zelfs niet vinden

Kant en klaar kopen is goedkoper hoor. Maar niet als je precies alles gevuld wil hebben en zo efficiënt mogelijk.

Ik wil zelf eens zo'n head gaan printen op zo'n standje.. lijkt me mooi.

Alleen welk profiel pak ik?
Zoveel profielen!
Ik wil niet die zwarte lijnen gaan schilderen.... maar ook geen zin in heel veel waste!
Dat je iets van waste hebt, snap ik ,anders moet je niet in multicolor met ams doen.

Om dan nog te zwijgen van de scale!, Al lijkt dat minder van belang om op zo'n staandertje te zetten.
Hij zal dus niet dienen om te dragen maar om op een plank van 25cm diepte te zetten.

Ook het staandertje zie ik ertussen staan, maar hij is wel niet toegevoegd op een plate zie ik...

Thx voor de hulp.

Je moet ze schilderen en je moet ze niet met de AMS doen staat er. Lijnen apart printen, opwarmen zodat ze buigen en dan er in lijmen.

Back
Bovenaan