• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

A*BNB meet & greet met onze subs en monitors

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Op vraag van enkele forumleden organiseer ik graag een M&G om elkaar eens te ontmoeten en om tegelijkertijd kennis te kunnen maken met de door onszelf ontwikkelde produkten.

! CLOSED CLINCT COOLER !</strong>

Zondag 23 oktober van 10u tot 14u. Wie langskomt post het hier of stuurt een mail naar <woltlab-metacode data-name="email" data-attributes="WyJpbmZvQGNpbmVob21lLmJlIl0="></woltlab-metacode>

Wat is er te zien/horen? Over het zien kan ik kort zijn ... niet onze specialiteit! Daarvoor verwijs ik graag naar het home cinema event in Wommelgem datzelfde weekend. Een Optoma HD50 op een scherm van 3m breed, daarmee zal je het moeten doen.
1f617.png


Horen... Voor de liefhebbers ... MK Sound 750, 950 en 150 monitoren. Maar bovenal onze eigen A*Brand NewBox subwoofers ... de BDW10 in combinatie met een BSW15. (Dubbele woofer resp Single woofer). Momenteel heb ik helaas geen werkend exemplaar BDW12 in huis. <strong>Cine15 actieve monitoren
- deze zijn werkend als prototype - nog niet visueel in orde, maar dat is bijzaak. Demo's worden gegeven op Arcam AVR550 en Arcam bluray speler.

Hebt u een favoriet concert/film op bluray, breng aub mee.

Wij voorzien in een hapje en een drankje.

  • puke.gif
Adres: CinéHome Dr. Verdurmenstraat 5 9100 Sint-Niklaas 0495 475580 <woltlab-metacode data-name="email" data-attributes="WyJJbmZvQGNpbmVob21lLmJlIl0="></woltlab-metacode>

Mochten er alsnog geïnteresseerden zijn die zondagvoormiddag niet vrij zijn, dan ben je ook welkom op zaterdag van 10u30 tot 18u en zondag van 14u tot 18u. Vrijdagavond is ook mogelijk tot 20u, maar dan wel graag een mailtje vooraf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Helaas kan ik vrijdag niet van de partij zijn
2639.png
Indien mogelijk, zeer graag eventueel een plaatske vrij voor zondag
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
A*Brand NewBox zei:
Zondag genoteerd Jos. En ja, je mag je eigen schlagers meebrengen.
1f609.png
Zet mij ook maar zondag als je wil. Zal wat FLAC uitzoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Gezien ik er om gevraagd had
1f609.png
zet mij maar op de lijst voor zondag. Mocht je te weinig mensen hebben voor zondag en het gaat niet door, dan eventueel vrijdag. Bedankt voor de organisatie alvast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
kan ik er dan nog bij voor de zondag?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Smal is in dit geval extra interessant! Wat dat pintje betreft ... aarzel niet je voorkeur door te geven voor bier, wijn, bubbels of GT... Maken we er een nieuw format van ... komen drinken!

Maar laat het anderen alvast niet weerhouden om ook langs te komen... Dat weekend hou ik opendeur en zijn er oa. ook stereo opstellingen te horen èn platenspelers - wat bijzonder 'hot' is tegenwoordig. Dus op zaterdag 22/10 van 10u tot 17u en zondag 23/10 van 14u tot 17u bent je ook van harte welkom!<woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes=""></woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar ik kijk wel uit naar jullie ervaringen. In ieder geval veel plezier
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik had er graag bij geweest, maar zondagvoormiddag gaat niet lukken vrees ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Voor de 4 leden die ik noteerde voor zondagochtend ... er zullen koffiekoeken zijn en later ook wat kaas. Dus je hoeft geen honger te lijden. Helaas geen 2x12inch model op tijd afgekregen, maar er zijn 2 2x10s en 2 1x15 types die ideaal werken in een duo opstelling.

Flac Jan ... hoe lever je dat aan? Al die media settings van de Arcam heb ik nog niet in detail bestudeerd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Toemme toch, nu keek ik écht uit naar nen 12"....
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
lol. De 2x 12" is als compromis interessant als je er maar 1 plaatst. Maar de combo verdeelt veel beter, gaat makkelijker onder 20Hz en boven 60Hz.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
A*Brand NewBox zei:
Flac Jan ... hoe lever je dat aan? Al die media settings van de Arcam heb ik nog niet in detail bestudeerd...
Wel, dat zou gewoon op USB stokske zijn. Moet wel lukken .... zelfs voor een Arcam
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Arcam kàn dus usb sticks aan ... alleen geen Apple lossless ... sorry Rik... Bedankt van jullie komst en interesse in A*Brand NewBox. Het was gezellig. Helaas moeten we deze demosessie herbenoemen naar volgende titel: "Workshop dsp instellen: hoe een 15inch laten klinken als een 10inch en een 2x10inch als een 15 inch".
1f606.png
...zolang er geen film aan te pas kwam, is dat goed gelukt! Maar eens The Hobbit werd gedraaid, viel de 2x10inch door de mand - of beter, de voice coil. Sorry daarvoor, maar ik hoop dat jullie alsnog het potentieel hoorden van dsp ingeregelde subwoofers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik ben benieuwd naar jullie verslag!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
A*Brand NewBox zei:
Arcam kàn dus usb sticks aan ... alleen geen Apple lossless ... sorry Rik... Bedankt van jullie komst en interesse in A*Brand NewBox. Het was gezellig. Helaas moeten we deze demosessie herbenoemen naar volgende titel: "Workshop dsp instellen: hoe een 15inch laten klinken als een 10inch en een 2x10inch als een 15 inch".
1f606.png
...zolang er geen film aan te pas kwam, is dat goed gelukt! Maar eens The Hobbit werd gedraaid, viel de 2x10inch door de mand - of beter, de voice coil. Sorry daarvoor, maar ik hoop dat jullie alsnog het potentieel hoorden van dsp ingeregelde subwoofers.
Jij uiteraard ook nog eens van harte bedankt voor de demo, kennismaking en de lekkernij
popcorn.gif
Buiten de scene "The Hobbit" heb ik rond het sublaag geen rariteiten vastgesteld, en was al bij al aangenaam verrast ... al mogen we niet vergeten dat dat het in een andere huiskamer met een andere constructie het wel eens anders kan uitpakken
1f609.png


Aangezien ik al enige tijd met het idee zit om een 2de sub naast mijn SVS SB13Ultra te plaatsen, wil ik je hier graag eens uitnodigen om eens te kijken wat een 10" puch pull down sub in mijn luisterruimte kan aanvullen
minigun.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator: