Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik stel me nog de vraag:Joske007" data-link="https://home-theater.be/topic/1923-a-bnb-meet-greet-met-onze-subs-en-monitors/?postID=43823#post43823"> Onlangs was ik tijdens de demo van Stephan’s DIY monitor-speakers zei:Verder viel het me op dat het timbre en ritme tov mijn SVS SB13Ultra erg verschillend was, wat de muziekbeleving in de lage regionen niet echt ten goeden komt.
De beluisterde monitors tijdens de demo waren door Stephan zelf vervaardigd.ToothLess zei:Dat waren geen DIY monitor-speakers hé, dat was M&K, toch?
Ik stel me nog de vraag:
1) wat met combinatie 10" en 15"? (dus zonder SVS) 2) wat met het gebruik van de 10" en 15" combo in een 1) audyssey opstelling en 2) meting (dsp settings) van Stephan zelf?
of heb je enkel elks van zijn subs in combinatie getest met de SVS misschien?
Dees snap ik niet, wij hebben toch enkel naar M&K zitten luisteren? (icm met uw 2 subs?)A*Brand NewBox zei:Het waren geen DIY maar DIM (Did It Myself).
Ik dacht nu echt voor een stel M&K's te hebben gezeten tijdens de demo... scheel overgekeken dus blijkbaarA*Brand NewBox" data-link="https://home-theater.be/topic/1923-a-bnb-meet-greet-met-onze-subs-en-monitors/?postID=44134#post44134"> Dan is het misschien niet duidelijk gecommuniceerd... De frontspeakers (LCR) waren A*BNB Ciné15 actief gefilterde en gepowerde speakers. De subs waren ook A*BNB. Enkel de zij en achterspeakers waren van M&K Sound. </woltlab-quote> euhm: <woltlab-quote data-author="A*Brand NewBox zei:Horen...</strong> Voor de liefhebbers ... MK Sound 750, 950 en 150 monitoren. Maar bovenal onze eigen A*Brand NewBox subwoofers ... de BDW10 in combinatie met een BSW15. (Dubbele woofer resp Single woofer). Momenteel heb ik helaas geen werkend exemplaar BDW12 in huis. <strong>Cine15 actieve monitoren - deze zijn werkend als prototype - nog niet visueel in orde, maar dat is bijzaak. Demo's worden gegeven op Arcam AVR550 en Arcam bluray speler.