• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies 2.1 home cinema setje.

Ik? Nee, maar slechter zouden die toch niet kunnen klinken dnek ik. En zoals demon zegt, meer bas, dus waarom niet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb jij de A26 ooit gehoord? (of zelfs kunnen vergelijken met de A25?)
  De reactie is wss voor Stijn bedoeld, maar bon: Zelf heb ik de A26 als fronts en de A25 zijn naar achteren verhuisd... De A26 heeft inderdaad wel een stuk meer bas, maar soms denk ik dat ze nét iets teveel geven dan gewenst is, maar ze klinken nog steeds goed
263a.png

Het is dat wat ik me afvroeg. Soms wi men teveel laag uit een klein speakertje halen en dan klinkt het minder goed dan wanneer er minder bas uit zou komen. Maar blijkbaar valt het nog heel goed mee bij die Bostons.

Ik wil ook niet te duur gaan voor die speakers. T'is ook maar voor fanatiek gebruik. Het geluid staat hier nooit echt hard ook niet. Het moet allemaal zo simpel mogelijk zijn. Een 2dehands versterker overweeg ik wel..

Het is dat wat ik me afvroeg. Soms wi men teveel laag uit een klein speakertje halen en dan klinkt het minder goed dan wanneer er minder bas uit zou komen. Maar blijkbaar valt het nog heel goed mee bij die Bostons.
  Ik speel nooit echt luider dan op '40' op de receiver in surround omdat ik aan één kant Tinnitus heb en zeer lage tonen doen gewoon pijn aan m'n oor
2639.png

Ik neem aan dat je de bas wel kan regelen van de kleine speakers?   Hoe zit het eigelijk met een woofer? wat kost zoiets?   Edit: ik zie ook dat die Ultima 20mk2 slechts 180€ per paar staan

Ik zou die bostons toch preferen boven de ultima 20mk2     basregeleing gebeurt in de versterker middels audessey en dergelijke. Nu nog niet mee inzitten. Een subwoofer heb je in alle prijsklassen
1f609.png
Als je echt een goeie sub wil, reken dan op nieuwprijs makkelijk 400 euro, of net eronder indien je tweedehands wil.   Maar je systeem kan groeien he, je hoeft daarom niet alles direct in 1   Als je nu begint met een tweedehands receiver... en daarbij bv 2 bostons.. en zo uitbreiden naar 3.0 , 5.0 en 5.1 heb je echt wel een goeie strategie
1f609.png
  Bovendien heb je voor die bostons een specifieke center ook
1f609.png

Ik zou van 2.0 naar 2.1 gaan en dan naar 3.1 en zo naar 5.1.

Wel, de reden dat ik dat zeg is dat je waarschijnlijk het meeste plezier gaat beleven om van een stereo setje met "weinig" bas (geen echt film-geweld laag) naar 2.1 setje met een indrukwekkende subwoofer te gaan. Van 2.0 naar 3.0 is ook wel een upgrade, maar waarschijnlijk veel minder indrukwekkend. Van 2.1 naar 5.1 (met eventueel een 3.1 tussenstap) is naar mijn idee een even grote stap (of groter).   Ik heb altijd de indruk dat als je de meest opvallende stappen vooruit zet dat je het meeste plezier beleefd aan je investering, terwijl het eindresultaat misschien net hetzelfde is wanneer je het in een andere volgorde zou doen.

Thx al voor al het advies. Nu op men gemak eens deftig bekijken ;).   Iets anders. Welke is de beste tool om youtube songs te converteren naar mp3?

Je moet al geluk hebben dat die songs in deftige kwaliteit op YouTube gezet worden. Dit kan helpen: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://youtu.be/s0zfrrFlH_0</woltlab-metacode>

Welke liedjes wil je dan perse hebben? Lijkt me makkelijker om bv spotify te gebruiken...

Ik zoek eigenlijk de reden waarom je dit wil doen..?

Welke liedjes wil je dan perse hebben? Lijkt me makkelijker om bv spotify te gebruiken...

Ik zoek eigenlijk de reden waarom je dit wil doen..?
  Dat ik de songs heb voor op men mp3 speler en op stick te zetten voor in men wagen.   En die Denon ziet er idd niet slecht uit! Zoiets zoek ik dus

En als ik de links allemaal zie naar de Hollandse website, best daar eens naartoe gaan eventueel om iets te kopen? 2dehands versterker zoals ik zei is een optie, maar als ik voor 269€ dergelijke promo nieuw kan kopen denk ik echt wel dat ik met mijn vereisten meer dan gesteld ga zijn..

Een 2de hands heeft misschien enkele van de laatste snufjes niet aan boord, maar heeft op andere gebieden misschien wel meer te bieden. Het is een beetje afwegen wat het belangrijkste is in jouw geval.

Die denon is een koopje. Ik twijfel zelf om mijn pioneer te vervangen door die denon, leuke actie.   Mp3 kun je ook zo vinden zonder youtube   Die hollandse site, is blindelings te vertrouwen. Je hoeft daarom geen bezoek te brengen. Ik heb er zelf ook al gekocht, en anderen hier ongetwijfeld ook.   Zoals ik zei, met jouw budget zou ik eigenlijk niet lang twijfelen. Goedkoper ga je een versterker niet vinden. Zeker niet nieuw.   Aangevuld met die speakers die ik zei..

Een 2de hands heeft misschien enkele van de laatste snufjes niet aan boord, maar heeft op andere gebieden misschien wel meer te bieden. Het is een beetje afwegen wat het belangrijkste is in jouw geval.
  Goh voor die prijs zou ik niet twijfelen. (de nieuwe dan)

Back
Bovenaan