Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De reactie is wss voor Stijn bedoeld, maar bon: Zelf heb ik de A26 als fronts en de A25 zijn naar achteren verhuisd... De A26 heeft inderdaad wel een stuk meer bas, maar soms denk ik dat ze nét iets teveel geven dan gewenst is, maar ze klinken nog steeds goedHeb jij de A26 ooit gehoord? (of zelfs kunnen vergelijken met de A25?)
Ik speel nooit echt luider dan op '40' op de receiver in surround omdat ik aan één kant Tinnitus heb en zeer lage tonen doen gewoon pijn aan m'n oorHet is dat wat ik me afvroeg. Soms wi men teveel laag uit een klein speakertje halen en dan klinkt het minder goed dan wanneer er minder bas uit zou komen. Maar blijkbaar valt het nog heel goed mee bij die Bostons.
Dat ik de songs heb voor op men mp3 speler en op stick te zetten voor in men wagen. En die Denon ziet er idd niet slecht uit! Zoiets zoek ik dusWelke liedjes wil je dan perse hebben? Lijkt me makkelijker om bv spotify te gebruiken...
Ik zoek eigenlijk de reden waarom je dit wil doen..?
Goh voor die prijs zou ik niet twijfelen. (de nieuwe dan)Een 2de hands heeft misschien enkele van de laatste snufjes niet aan boord, maar heeft op andere gebieden misschien wel meer te bieden. Het is een beetje afwegen wat het belangrijkste is in jouw geval.