• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies 2.1 home cinema setje.

En ben eens aan het kijken. Een 300€ voor een versterker lijkt me goed. Maar die vallen zo goed als allemaal in men budget zie ik.   Wat als ik zou overwegen om een 5.1 of 2.1 kant en klare speakerset te kopen? dus versterker appart? zijn er ok mogelijkheden?   Edit: om over mp3 van youtube nog eens terug te beginnen. Ik heb altidj heel veel gedownload via torrents, maar heb gemerkt dat er heel veel offline zijn gehaald wegens illegaal.. + dat ik heel veel songs die ik leuk vind niet altijd terug vond via een torrent. Hierdoor converteerde ik die via een website waar je gewoon de youtube link kan copy pasten. Helaas een kwaliteitsverlies natuurlijk.   Indien er tips zijn voor muziek te downloaden zeg gerust. Indien dit niet openbaar mag stuur dan maar pm ofzo
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Gratis levering ook bij hificorner !   Wat betreft de bostons: daar ben jij vrij in, maar mijn voorkeur zou de nieuwe A26 zijn

Goh voor die prijs zou ik niet twijfelen. (de nieuwe dan)
Ik zou 't zo zeker nog niet weten. Het is een interessant aanbod. Dat wel. Maar het is dan ook echt wel een basis model. Hij is wel nieuw en je hebt dus de volle garantie. Dat telt natuurlijk ook al als een serieus pluspunt.

Ik zou 't zo zeker nog niet weten. Het is een interessant aanbod. Dat wel. Maar het is dan ook echt wel een basis model. Hij is wel nieuw en je hebt dus de volle garantie. Dat telt natuurlijk ook al als een serieus pluspunt.
    Meer dan basis heeft hij niet nodig met dat budget.   Goedkoop, nieuw, garantie, airplay, dlna, spotify, goed merk, 5.1 en hd audio-formaten, en 3d passthrough. Basis is al heel wat vind ik ! Zeker voor die prijs !

Het is inderdaad een interessant product. Ik heb het zo nauwkeurig niet bekeken, maar het zou zomaar kunnen dat er te weinig hdmi aansluitingen op zitten. (ik geef maar een mogelijk voorbeeld) Dan zou een 2de hands exemplaar nog interessant kunnen zijn.   Maar als alles overwogen die Denon alle wensen invult is het zeker een koopje.

Ik heb niet veel hdmi poorten nodig.. In principe kom ik met 3 ingangen toe.   Heb wat opzoek werk gedaan en die x1000 komt er best goed uit. 1 klein minpuntje mss, toekomst gericht is wifi eigelijk wel een must ipv via kabel...   En zoals Stijn zegt. Basis is voor mij eigelijk meer als voldoende.   Ik denk dat er in de toekomst speakers op komen a la boston a26 en een basis woofer. Men ps3, decoder en heel mss ooit een apparte bluray of dergelijke..

Wel, dan moet die Denon voldoen. Lijkt me in jouw situatie een heel net toestel.
263a.png
  Wifi op een versterker zou ik ook niet doen.

Voorlopig nog niet echt betrouwbaar, naar mijn idee.

Idd, omdat bekabeld gewoon altijd beter is :p

De yamaha 473 hebben ze me ook aangeraden. Blijkbaar is yamaha net iets beter op vlak van surround.. En voor muziek Is denon top.

ik heb het niet zo voor yamaha, dont ask me why

Beginnen bij het begin, je zit al verder te kijken... doe eerst de stappen die je ging doen. Daarna zie je wel. Anders ga je in mineur eindigen
1f609.png

Dat lijkt me ook. Begin nu met een 2.0 set en spaar even verder voor een deftige subwoofer. Daar heb je meer aan dan nu geld weggooien aan een sub waar je nooit tevreden over bent.

Eventjes gezocht en ben zelfs van plan om voor de X2000 te gaan. toch 7.1 ipv 5.1. Mss toch iets meer zekerheid voor later

Back
Bovenaan