• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Anime op blu ray

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Deze week ontvangen; Op woensdag Knights of Sidonia: Battle for Planet Nine</strong> via Amazon omdat deze daar voor een mooie prijs te krijgen was, samen besteld met de enige Fate/Kaleid release welke nog ontbrak in mijn collectie en Pet Girl of Sakurasou
1k0.jpg
1k0.jpg

En gisteren een pakketje opgepikt bij de post met drie FUNimation titles; Sekirei season 1 & 2 (Aniplex release die binnenkort verloopt voor FUNi), Nichijou en <strong>Wolf's Rain

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Eén aanwinst deze week, de vaak uitgestelde, Mobile Suit Zeta Gundam Part 1
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Mooie aanwinsten Stiibun, zelf ben ik de laatste tijd steelbooks aan't verzamelen en daarom deze twee preorders bij zavvi

 
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bedankt. Ook reeds een paar zitten denken om de Ghibli steel books te verzamelen, maar 'k hou het nu maar gewoon bij mijn reguliere UK uitgaves. Hopelijk brengt Zavvi wel de ganse reeks uit in steel book.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren beide reeds uitgegeven Bakemonogatari</strong> LN's ontvangen, en vandaag de vervangingsdisc voor <strong>Escaflowne nadat er problemen werden ontdekt met de ondertitels in de set.
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag een pakket opgehaald bij de post, waarbij ik één titel uit mijn 'Heilige Graal' lijst van anime titels kan schrappen. Was reeds lang op zoek naar een betaalbare optie om de reeds lang OOP zijnde Premium Editions van de Katanagatari</strong> sets in handen te krijgen. Op eBay gaan halen deze gemakkelijk tussen de $350 en $400 en vaak zelfs meer.

Op het UK forum van animeuknews was er een Belg die zijn sets verkocht voor een meer doenbare prijs en dus heb ik niet lang getwijfeld om tot een deal te komen met hem. De sets werden héél netjes verpakt afgeleverd en zijn in uitstekende conditie, dus zéér blij dat deze nu op mijn boekenplank prijken.
1k0.jpg
1k0.jpg


En vandaag ook <strong>Scrapped Princess
ontvangen via UP1USA.

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
De afgelopen week het volgende mogen ontvangen;


  • My-HiME</strong> Complete Box set, Kick-Heart en Garden of Words via Amazon JP
    [*]
    Zettai Shonen Coffret 2 via Amazon FR (eerste deel moet nog verzonden worden)
    [*]
    My Hero Academia LE en <strong>One Punch Man LE
    via UP1.


1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren deze twee Discotek releases ontvangen, 5 Centimeters per Second</strong> en <strong>Black Jack: The Movie. Geprobeerd om de stats te vergelijken tussen deze nieuwe 5 centimeters Discotek release met de Kazé release welke ik reeds in bezit heb, maar de BD drive gekoppeld aan mijn Mac weigerde de Kazé disk te lezen. Mijn Oppo heeft er nochtans geen probleem mee, vergelijken zal dus visueel moeten gebeuren, met die ouwe ogen van mij
1f609.png


Ben ook van plan om in de toekomst nog wat meer Discotek releases op de kop te tikken, vooral voor oudere series en OVA's zoals Venus Wars, Space Adventure Cobra en Key The Metal Idol.

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag ontvangen, The Seven Deadly Sins, Season One Part One</strong> en Free: Season One LE via UP1USA.

Alsook <strong>Tokyo Marble Chocolate
via Amazon.

1k0.jpg

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Even één van mijn drie persoonlijke draadjes voeden, edoch in de veronderstelling dat niemand dit leest
1f628.png
1f61c.png


Fairy Tail: The Movie</strong> via Amazon US, Gurren Lagann, Evangelion 1.11 (lang getwijfeld over deze omdat ik reeds de Manga release heb, maar uiteindelijk toch de double-dip waard voor het extra booklet), en Mikagure School Suite via UP1 UK en ook nog eens Gosick Part One, Kizumonogatari: Part 2, en <strong>Himouto! Umaru-chan via UP1USA.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Tja... persoonlijk vind ik het een vreemde hobby... ben je dan wat ze in japan een otaku noemen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
krikri zei:
Tja... persoonlijk vind ik het een vreemde hobby... ben je dan wat ze in japan een otaku noemen?
Ieder zijn hobby en plezier, hé
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bwah een Otaku zou ik mezelf niet willen noemen, zo obsessief ben ik niet bezig denk 'k persoonlijk. Maar wie mijn aankopen ziet denkt daar wellicht volledig anders over
263a.png


Het is ook niet zo dat ik nu alleen anime kijk, kijk best ook wel wat films, volgens Letterboxd zelfs reeds 104 dit jaar, en een aantal TV series, maar anime maakt inderdaad wel de hoofdmoot uit in wat ik kijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
wel, geniet ervan zou ik zo zeggen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Geilen op die getekende mannekes.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag Persona:Trinity Soul Premium Editions Volume 1 & 2 ontvangen via iemand op het Nederlandstalig aniway.nl forum voor een zeer nette prijs.

1k0.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ontvangen in de voorbije week. Koreaanse release van Ghost in the Shell via Kimchidvd en dan ook twee bestellingen van UP1.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Je mag even raden wat er vanavond in de BD speler gaat, niet moeilijk wellicht :)
Vandaag na twee dagen onderweg te zijn geweest, altijd zo stipt, Mary and the Witch's Flower ontvangen via Amazon JP

1k0.jpg


1k0.jpg

1k0.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Een nieuw jaar, dus met nieuwe moed maar weer besloten om foto's te nemen en te plaatsen van mijn aanwinsten. Dat was iets wat er bij inschoot vorig jaar, door omstandigheden ... of gewoon omdat ik lui was :)

Vorige vrijdag RDG Red Data Girl ontvangen van JB Hifi. Voor zover ik weet de enige Blu-ray release met Engelse ondersteuning. RDG krijgt niet meteen de beste reviews op bijvoorbeeld MAL en dit is ook een blind-buy voor mij. Maar heb nu éénmaal een zwak voor de studio P.A. Works.

Tweede release welke ik zaterdag opgepikt heb in het postkantoor is Princess Principal Limited Edition. Een serie waarvan ik volop genoten heb, en de extra's in deze LE maken de meerprijs in vergelijking me de gewone release meer dan waard. De 3 booklets alleen zijn de prijs al meer dan waard.

1k0.jpg

1k0.jpg