Gisteren ontvangen. Aria heeft een speciaal plaatsje in mijn hart, en een complete set van deze serie in het bezit hebben van de mooie US releases in hun art box was dan ook een doelstelling na het kijken van de serie 2 jaar geleden.
Probleem was wel dat van het eerste seizoen de box set toen reeds OOP was, en dat de tweedehands prijzen gemakkelijk $300 of meer moesten opbrengen, iets wat ik niet wilde betalen hoezeer de serie me ook aanspreekt.
Vorige week zag ik er eentje voor net geen $100 nieuw via een Amazon Marketplace seller welke door Amazon werd afgehandeld. Heb dan ook niet getwijfeld omdat deze ook niet zo vaak voorbij komt voor een mooie prijs, althans niet nieuw. Aangezien Amazon de afhandeling deed heb 'k deze dan ook via expedited shipping besteld, om de additionele administratie kosten van de douane te ontlopen.
De set is in uitstekende conditie en heeft geen visuele problemen, gelukkig maar want was weerom gewoon verpakt in een bubbeltjes envelop iets wat Amazon wel vaker doet, hun verpakkingsmethode is zeker voor verbetering vatbaar.
In ieder geval de start van mijn week kan niet meer stuk, heb nu eindelijk de ganse Aria set compleet.