• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Anime op blu ray

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vrijdag GiTS Laughing Man</strong> ontvangen via Amazon US, en gisteren <strong>Psychic School Wars via Zavvi. Enige GiTS release welke ik nog mis is The New Movie.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren ontvangen via Zavvi, Assassination Classroom: Season One: Part 1. Kwam deze keer in een doos met wat beschermend materiaal erin, eens iets anders dan die standaard bubbel enveloppen van Zavvi
1f609.png


540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Mijn eerste bestelling uit de recente 5$-10$ sale van TRSI is eindelijk aangekomen, Glasslip: Complete Collection</strong> en <strong>Leviathan - The Last Defense: Complete Collection voor 10$ per stuk.

Twee bestellingen gedaan om zo onder de douane pakkans te blijven, kwestie van het lot niet te veel uit te dagen
263a.png


540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Mijn gespaarde punten bij Archonia verliepen weldra, dus even gezocht wat 'k zou kunnen aankopen met deze punten. Dan maar voor deze gekozen; Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirror

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag het volgende ontvangen via UP1USA, Date A Live Season 2</strong>, en <strong>Aldnoah.Zero 3

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hayai, Tokyo Ghoul √A: Collector's Edition besteld op zaterday bij Amazon UK en vandaag reeds ontvangen. Had deze eerst via Zavvi besteld, maar deze kwamen maar niet tot verzenden. En aangezien de titel reeds OOP is bij Anime Ltd. zelf, dan maar geannuleerd bij Zavvi en voor Amazon UK gekozen, voordat ook de online retail shops hem niet meer hebben.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Eveneens dinsdag ontvangen, maar de batterij van mijn camera was leeg, en gisterenavond geen tijd gehad. Dus vandaag maar wat foto's


Sword Art Online II Part 4</strong>

540.jpg


Complete set, met helaas de spine van het vierde deel wat niet overeenkomt met de andere delen
540.jpg
Tenslotte ook twee Ghibli art books ontvangen, The Wind Rises and <strong>The Secret World of Arrietty


540.jpg


En met dank aan de slechte verpakking van Amazon UK
2639.png

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Terug sturen die rommel .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
In ieder geval een niet te beste packaging feedback en foto achtergelaten bij Amazon. Nu even afwachten wat ze van plan zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag deze drie Anime Ltd. ontvangen via Zavvi;

Ping Pong the Animation</strong> CE Lords Marksman and Vanadis CE <strong>Rage of Bahamut: Genesis CE

Bij mijn weten en voor zover 'k me kan herinneren de eerste keer dat Zavvi een koerier gebruikt heeft, in dit geval DPD en was dus hier in 2 dagen tijd. Inclusief tracking gegevens en dat zonder extra kost.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren deze Space Dandy seizoen 2 en Brave Story ontvangen. In tegenstelling tot wat dvdfr.com o.a. aangeeft, heeft deze alleen Franse ondertitels.

540.jpg


En vandaag Blood+ Part Two en Peacemaker ontvangen. Blood+ is helaas niet in tip-top conditie, wat deukjes op de hoeken, wel volledig met alle extra's. Gelukkig wel héél goedkoop gevonden.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Na een weekje van eens deftig de benen te strekken in Gelderland, terug thuis en er is één en ander binnengekomen bij mijn ouders thuis of op te halen in het postkantoor.

Fate/kaleid liner Prisma Illya</strong> CE and The Heroic Legend of Arslan Season 1 Series 1 via Amazon UK.

Weer een prachtige set van Universal voor Arslan zoals ook het geval was met Seraph. Niet mijn foto's maar hier zie je wat meer over de inhoud van deze set.

540.jpg


Plastic Memories Volume 1 and <strong>Wagnaria!! 3
Volume 1 via UP1USA

540.jpg


En DuRaRaRa Volumes 1 tem 4 via Righstuf, deze keer zonder enige douanekosten. Nochtans de exacte prijzen op een sticker op de doos. Pakketje kwam Europa binnen via Zwitserland.

540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren ontvangen van Amazon JP, en zoals altijd 2 dagen tussen verzending en aankomst.

  • Persona 3 The Movie: #4 Winter of Rebirth
  • Magical Girl Lyrical Nanoha The Movie 1st
  • Magical Girl Lyrical Nanoha The Movie 2nd A's

540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag ontvangen via Zavvi UK. Tweede maal dat dit voorvalt, maar het ziet er naar uit Zavvi voortaan voor Collector's Editions gratis verzending met tracking aanbiedt. Wordt dan ook héél snel geleverd via koerier DPD in twee dagen.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren deze ontvangen via Zavvi

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ja.... Stiibun dat wordt stilaan een hele anime - manga collectie. Zou ze wel eens willen zien in zijn geheel. Dat moet zeker de moeite zijn
1f44d.png
Die KAZE 's hebben die NLO?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Moet eens nieuwe foto's maken van de collectie.

De Kazé release van Magi: Kingdom of Magic, is de UK versie welke door Manga Entertainment wordt verdeeld en heeft alleen Engelse en Franse ondertitels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Twee weken niets meer gepost hier, laatste bericht dateert van 13 augustus. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat 'k niets ontvangen heb. Vorige week in Italië en de week daarvoor gewoon geen tijd om foto's te nemen van de nieuwe aanwinsten ... te druk bezig met anime kijken
263a.png


De week voor ik naar Italië vertrok het volgende ontvangen. Vooral blij met Fist of the North Star welke 'k voor $24,95 op de kop heb getikt. Heeft wel een maand geduurd vooraleer Amazon deze verzonden heeft. Was blijkbaar één van de laatste die van deze promotie gebruik kon maken, want titel is nu zelfs OOP.

1k0.jpg
1k0.jpg
1k0.jpg
1k0.jpg
1k0.jpg


En terwijl ik in Italië van het leven aan het genieten was, kwam ook het volgende pakketje toe van UP1USA welke afgelopen maandag werd opgepikt bij het postkantoor.

1k0.jpg
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag ontvangen van Amazon UK, wat sneller is dan verwacht om dat tracking eerst maandag aangaf als levering, maar het lijkt erop dat BPost meer en meer leveringen doet op zaterdag.

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Eentje ontvangen deze week, deel 2 van het derde seizoen van Wagnaria!! via UP1USA

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator: