• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Anime op blu ray

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Interessant Google document, voor iedereen die interesse heeft in Japanse BD/DVD titels met Engelse ondertitels of Engelse dub. Trouwens die Engelse dubs zijn niet aan mij besteed. Het is vaak een mager beestje en doet het origineel geen recht aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Stiibun zei:
Interessant Google document, voor iedereen die interesse heeft in Japanse BD/DVD titels met Engelse ondertitels of Engelse dub. Trouwens die Engelse dubs zijn niet aan mij besteed. Het is vaak een mager beestje en doet het origineel geen recht aan.
Leuke link. Ik haat nl engelse dubs bij anime
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Deze week ontvangen. En morgen pik er nog 2 op die op postkantoor liggen te wachten.


  • 009 Re:Cyborg</strong> - via zavvi UK
    [*]
    <strong>Fullmetal Alchemist: The Complete Series Collector's Edition
    - via UP1USA

Aangezien ik van FMA nog niets in bezit had, was het nogal wiedes voor welke FUNimation versie 'k zou gaan. Er zijn naast deze Collector's Edition welke 'k aangekocht heb nog een gewone versie en een Limited Edition versie, deze laatste is niet zo interessant. De Collector's edition is niet goedkoop, maar wel een héél geslaagde release. Het art boek is echt een gebonden boek en dus niet gelijmd. Enig minpuntje is dat het deksel normaal met een achterflap op de box is gelijmd, maar dat liet gewoon meteen los. Heb 'k geen probleem mee.


540.jpg
540.jpg



Meer foto's van de Fullmetal Alchemist set in de Spoiler tag

540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren een doos opgehaald op het postkantoor, maar was laat thuis en dus geen mogelijkheid om goeie foto's te maken. Deze middag wel gelukt.

540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag 2 pakjes van Amazon.com ontvangen en deze krijg ik er nog eentje binnen via DHL uit Japan.

FMA:B zal wellicht niet als een verrassing komen voor degene die de anime release wereld van dicht bij volgen. FMA:B is uitgegeven door FUNimation maar eigenlijk een Aniplex licentie, en binnenkort verloopt de licentie van FUNimation op deze titel en AoA heeft nog nooit de neiging gehad om catalogus titels opnieuw uit te brengen. Black Butler is ook aangekocht in deze optiek, hoewel de FUNimation licentie voor deze pas volgend jaar verloopt.

540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
opnieuw prachtige aankopen... alhoewel ik ze niet allemaal ken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Deze twee ontvangen vandaag.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren ontvangen. Of misschien zat het reeds vrijdag in de bus, gisteren niet thuis en vanmorgen even gekeken of er toevallig weer geen reclame in de bus zat, ondanks de sticker, en zie daar een pakje van Amazon UK
263a.png


540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Deze week het volgende ontvangen. De eerste vier ontvangen afgelopen dinsdag, uit de MVM sale welke op 29 februari werd gehouden met kortingen tot 50%. En de laatste twee vandaag, uit de Rightstuf sale aan $10 per stuk.

540.jpg
540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zo deze hebben me serieus wat gekost, maar Fate/Zero is dan ook één van de hoekstenen van anime wat de laatste decennia betreft. Heb gekozen voor de Japanse releases omdat de Aniplex of America releases al tijden OOP zijn en de vraagprijzen op eBay gewoon ronduit belachelijk zijn.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren eindelijk deze ontvangen van Amazon JP, Anthem of the Heart. Er waren eerst wat problemen met mijn kredietkaart maar uiteindelijk toch in orde gekomen. Wilde deze zeker niet mislopen, en het feit dat deze de hoogst verkopende anime ooit is, net geen 30.000 stuks, in de week van zijn release maakte me eerst wat angstig dat deze wel eens snel OOP zou kunnen gaan. Een zucht van verluchting was dan ook mijn deel toen DHL aan de deur stond
263a.png



540.jpg



540.jpg
540.jpg


En op woensdag kreeg ik deze binnen van Zavvi

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vrijdag ontvangen. De eerste, Panty & Stocking, overgenomen van iemand op het Animeuknews forum.

De andere vijf titels kwamen binnen via UP1USA, Eden of the East Premium Edition, Garakowa -Restore the World-, Your lie in April Volume 1, Saekano Volume 1, en Persona the Golden Animation Vol. 2

540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag ontvangen via Amazon JP, K-On! seizoen 1, weeral maar eens een kwalitatieve Japanse uitgave, vergeleken met de US Bandai release welke ik reeds in bezit heb.

Seizoen 2 staat nog altijd in bestelling bij Amazon.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog eentje ontvangen vandaag, deze keer van een Britse eBay verkoper.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
En om de week goed af te sluiten, ook nog deze binnen gekregen Harlock: Space Pirate. Via Twilight Time zelf, want ze hebben deze in sale, deze sale loopt nog tot en met vandaag voor de prijs van $24.95. Trouwens de Manga UK Limited Edition staat nu ook £12,61 op Amazon UK. De UK versie heeft jammer genoeg de Japanse versie alleen op DVD, en niet op een blauw schijfje. De US versie van Harlock: Space Pirate is de meest uitgebreide versie die te verkrijgen is.

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Die Harlock ziet er subliem uit. Ik heb een tijd geleden de internationale versie gekocht zonder Japanse audio en heb daar, nu ik deze versie zie, wel spijt van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Net deze besteld: Ghost in the Shell steelbook LE


2u8dvs6.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ghost in the Shell mooi zo. Er is ondertussen ook alweer een Ghost in the Shell: The New Movie uit. Je zou haast gaan denken dat ze de GitS franchise aan het uitmelken zijn
263a.png


Vandaag ontvangen van Amazon US; Fullmetal Alchemist OVA Premium Collection</strong>, en <strong>Pet Shop Horrors. Met de FMA OVA is mijn Fullmetal collectie nu compleet

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Maandag zelf meerdere bestellingen in één keer ontvangen. Twee pakjes van Amazon JP voor één bestelling van Akito the Exiled, 2 pakjes via UPS één uit Canada (Moribito) en eentje van Amazon US, en tenslotte ook nog een bestelling via UP1USA. Ik kan weer even verder
263a.png


  • Akame ga KILL! Collection 1 (Collector's Edition) [BD/DVD]
  • Armitage III: Movie Collection Anime Classics [DVD]
  • Aura: Koga Maryuin's Last [BD]
  • Black Butler Season 3: A Book of Circus (Limited Edition) [BD/DVD]
  • Brothers Conflict (Limited Edition) [BD/DVD]
  • Code Geass: Akito the Exiled Chapter 1 (Limited Edition) [JP Import BD]
  • Code Geass: Akito the Exiled Chapter 2 (Limited Edition) [JP Import BD]
  • Code Geass: Akito the Exiled Chapter 3 (Limited Edition) [JP Import BD]
  • Code Geass: Akito the Exiled Chapter 4 (Limited Edition) [JP Import BD]
  • Code Geass: Akito the Exiled Chapter 5 with Full Series Storage Box (Limited Edition) [JP Import BD]
  • Moribito: Guardian Of The Spirit: The Complete Series [BD/DVD]
  • Nabari No Ou: The Complete Series S.A.V.E. [DVD]
  • Shirobako Collection 2 [BD]
  • The Tower Of Druaga: Box Set S.A.V.E. [DVD]
  • Tokyo Majin: The Complete Series S.A.V.E. [DVD]
  • Utawarerumono: The Complete Series S.A.V.E. [DVD]



540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg


Deze S.A.V.E. edities hebben gelukkig reversible covers zodat je af bent van die lelijke groen/gele banner
1f609.png


540.jpg
540.jpg
540.jpg
540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag deze 2 ontvangen via zavvi.com

540.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator: