• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth

Ik hoef geen high end audio he.
MAar het moet wel iets zijn...
Om extra speakers er naast te zetten of met allerlei andere randapparatuur te komen.. no thx

Dus hij moet zoiezo speakers on board hebben , en een beetje deftig zijn en er mooi retro uitzien
(zonder handvat)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
tis bijna weer zover

Heb alvast nodig:
- nieuwe smartphone voor zoon (aanraders? niet te duur? Heeft nu een samsung a40)
- garmin venu watch
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
als hij blij is met de samsung A40, kan je de opvolger kopen..
is het uurwerk voor jezelf? denk ook een nieuw uurwerk te kopen met kerst.. garmin Marq 2 Captain..
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
als hij blij is met de samsung A40, kan je de opvolger kopen..
is het uurwerk voor jezelf? denk ook een nieuw uurwerk te kopen met kerst.. garmin Marq 2 Captain..
es zien hoeveel die opvolger kost
uurwerk is voor de vrouw, ze wil een witte met rose omranding
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb nieuwe virus scanner nodig. Verder de ShieldTV mss… Maar ben dat weekend wel weg. Dus zal beperkte mogelijkheden hebben vrees ik.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
tis bijna weer zover

Heb alvast nodig:
- nieuwe smartphone voor zoon (aanraders? niet te duur? Heeft nu een samsung a40)
- garmin venu watch

Ik heb zo'n zin om nu al te kopen, je ziet overal al black friday acties.
Vooral het uurwerk is een moeilijke.
Deze die mn vrouw wil is bijna overal uitverkocht, hij staat nu al sterk afgeprijsd voor BF. De vraag is nu toeslaan nu nog kan of toch wachten tot vrijdag, maar wie weet zakt hij niet meer, en kan ik hem dan niet meer krijgen..
Wat zouden jullie doen?
Verwachten jullie nog extra prijskortingen dan?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb zo'n zin om nu al te kopen, je ziet overal al black friday acties.
Vooral het uurwerk is een moeilijke.
Deze die mn vrouw wil is bijna overal uitverkocht, hij staat nu al sterk afgeprijsd voor BF. De vraag is nu toeslaan nu nog kan of toch wachten tot vrijdag, maar wie weet zakt hij niet meer, en kan ik hem dan niet meer krijgen..
Wat zouden jullie doen?
Verwachten jullie nog extra prijskortingen dan?

Ik vrees dat niemand een glazen bol heeft…
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Als ik deze koop

Kan ik die dan toch volgend jaar activeren he?
Omdat er staat:


BUNDELAANBIEDINGPlayStation Plus Essential 12 maanden (tegoed) - Geldig t/m 28-11-2022!
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Iemand reeds een leuke aanbieding zien passeren voor een 4K monitor, minimum 27” ?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ja dat had ik ook reeds gezien, maar op het eerste zicht zit er niet meteen iets interessants tussen.

Of ik kijk er glad over, want niet echt recente ervaring met wat nu een goed scherm is 😅
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Betrouwbaar?
Scheelt maar liefst 30 euro bijna
Volgens trustpilot toch wel en meestal als ik het niet vertrouw kijk ik rap daarop en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest :)