Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Wat ook wel facineerend is, Is dat je er een paar maanden over doet om een deurbel van 120 euro te kopen, en dat vanuit elk mogelijk perspectief bekijkt .. .terwijl je een fiets van 2700 euro gewoon online koopt op het gevoelEen mens zou toch denken dat die fiets je meer levensvreugde gaat geven dan ...
Ga er eens mee rijden dan weet je meteen welke het beste voor je isWeet ook dat je hem bij de fietshandelaar zeker 10 % goedkoper kan krijgen, nadeel is wel dat je waarschijnlijk langer moet wachten. Kan je bij bikestor ook op onderhoud met je fiets, Of ga je alles zelf doen?
...heb mijn fiets eerder op het jaar bij de fietshandelaar gekocht. Hij is 1 uur bezig geweest met het opnemen van m’n lichaamsmaten. Daarna moest ik plaatsnemen op een geijkt referentiekader. Na dit alles heeft hij de constructeur opgebeld en in overleg met hun het juiste kader gekozen, stuur en zadel alsook lengte van trapas etc... bij levering van de fiets heeft hij m’n schijfremmen laten bleaden en er nieuwe olie ingespoten, alsook de ketting vervagen. Vervolgens moest ik plaatsnemen en heeft hij de plaatjes van m’n klikpedalen vastgezet rekening houden met de natuurlijke stand van m’n voeten.
ter info ... m’n fiets koste 1600 euro - inclusief 10 % korting op de internetprijs, hij heeft geen eurocent gevraagd voor al het extra werk. Gevolg is wel fenomenaal, die fiets zit als gegoten.
moest ik in uw schoenen staat zou ik toch eens de moeite doen om eens langs een deftige fietswinkel langs te gaan, het kan nooit kwaad, en mischien wordt je ook aangenaam verrast. Het staat natuurlijk iedereen vrij te doen en laten wat ie wil.. tis maar omdat je hier op het forum de vraag stelt.
Wat ook wel facineerend is, Is dat je er een paar maanden over doet om een deurbel van 120 euro te kopen, en dat vanuit elk mogelijk perspectief bekijkt .. .terwijl je een fiets van 2700 euro gewoon online koopt op het gevoelEen mens zou toch denken dat die fiets je meer levensvreugde gaat geven dan ...