• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Geluidsinstallatie voor mijn nieuwe woonst

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
bij onkyo is dit meestal op een goede week geregeld . is wss het gekende hdmi board probleem komt idd helaas heel veel voor . maar daardoor heeft onkyo ook de garantie uitgebreid naar 5 jaar als je je toestel registreerd .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Proper dat ze het snel willen oplossen.

Had je ook alle andere toestellen in de buurt losgekoppeld? In de living hier hadden we een gelijkaardig probleem met de subwoofer, die enorm bromde. Bleek dat de schuldige een cheap-ass, slechte adapter was van de LED strips die in de buurt lag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Alles wat een aansluiting heeft naar je Receiver eens de voeding van uittrekken, Indien het dan weg is, terug insteken tot je weet welk toestel, en deze eens stroom geven met een verlengkabel vanuit een andere groep in huis.

Heb dat met de vorige Receiver in de living ook eens gehad. Raar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vince187

Member
8 jun 2015
52
0
9
Even een kleine update!

Ben mijn receiver uiteindelijk drie weken kwijt geweest. Probleem lag wel niet bij de hersteller en/of Onkyo maar wel bij DHL. Pakket is meer dan een week 'spoorloos' geweest. Uiteindelijk is ie dan toch aangekomen... Eind goed, al goed.

Ondertussen is alles opnieuw aangesloten en ie werkt perfect, geen irritante brom meer te horen. Speakers werken ook allemaal dus alles lijkt correct te zijn aangesloten. De instellingen zijn voor een beginneling wel wat overweldigend maar met wat behulp van de handleiding, youtube en uiteraard dit forum kom ik wel een heel eind.

Deze namiddag komt mijn vader om samen nog wat zaken af te werken. Ook de Buttkicker wordt normaal deze namiddag aangesloten. Mijn HTPC is ook besteld en die verwacht ik ergens deze week, dan kan ik m'n installatie echt is testen waarvoor ik ze aanvankelijk gekocht heb: films!

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Super! Eindelijk kun je verder! Succes!

HTPC? Wat precies? En waarom precies een HTPC in plaats van de, op dit forum heel populaire kodi Spelers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vince187

Member
8 jun 2015
52
0
9
mysteryliner zei:
Super! Eindelijk kun je verder! Succes!

HTPC? Wat precies? En waarom precies een HTPC in plaats van de, op dit forum heel populaire kodi Spelers?
Games. Ik heb nog een gigantische backlog aan Steam-games staan. Voor mijn game-pc had ik eigenlijk de plaats niet meer in mijn nieuwe huis (nu ja, eigenlijk wel... maar geen zin om nu al apart bureau in te richten) dus daarom dat ik 'm laat 'overbouwen' naar een htpc-case. Ik weet dat er tegenwoordig zaken zoals Steam Link en Nvidia Shield bestaan maar 100% op punt staan doen die precies nog niet. Dus voorlopig hou ik het op een htpc. Misschien dat er puur voor films wel een nieuwe Apple TV in huis komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Er gaat inderdaad niks boven de echte PC. (Of het nu in een desktop steekt of HTPC maakt nie uit)

Enkel het besturen is een beetje zoeken. Een goede Controller of keyboard/ muis.

Met Apple tv zou ik al je noden/ wensen noteren, En goed opzoeken of Apple dit zal toestaan!

Want ze staan bekend om alle deuren te sluiten die het mogelijk maken om eigen content te spelen. Dus wil je enkel iTunes films kijken, youtube, Vimeo . ....dan is er geen probleem. Verder. . . .
 
Laatst bewerkt door een moderator: