Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Er is nog geen hd audio passthrough voor android, niet in 14 niet in 15 en niet in 16Sphinkx zei:Laatste versie .3 zet er beta 16 op. 14 is gebruikt omwille van problemen met HD passthrough. Bij 16 is dat blijkbaar niet het geval.
Euh beetje alles? Hd audio, 3d iso mvc support... Trouwens himedia heeft de plug uit de huidige versie getrokken vd q5 Daar de nieuwe in maart al komt. Er komt dus geen nieuwe stock. Al wie nog ene wilt.. Snel bestellen want geen idee of de volgende ook zo goed wordt..Sphinkx zei:Wat is eigenlijk het voordeel vd himedia player vs dvdplayer van Kodi?
Das niet normaal De mijne keert mooi netjes terug naar kodi. De kodi speler kan een pak minder.. Als je kodi gebruikt als speler dan had je niet de himedia moeten kopen...Sphinkx zei:Mja. Probleem is dat je dan telkens uit Kodi gaat. Als film/serie gedaan is ga ik dan niet terug naar Kodi maar blijft scherm zwart. Kodi loopt dan vast en moet reboot doen. Als ik de Kodi speler gebruik heb ik dit probleem niet..
Absoluut niet 1. die verpakkign is voorlopig en nog subject to change Maar dan nog, voor mij doet die verpakking er niet toe, komt toch in een kastSphinkx zei:Zelfde verpakking in ieder geval.. Dus gewoon update van de chip en dergelijke. Doet een beetje denken aan een "S" versie van de iPhone..