Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dat valt inderdaad wel op... ik zal morgen eens kijken of ik de marges wat kan verkleinen, want dit is teveel, jaChr1st0f zei:alleen die vrije ruimte rond de banner vind ik nogal groot:
Links en Rechts kan ik geen ruimte winnen, enkel naar boven en naar onder, wat het verschil is dat je nu opmerktChr1st0f zei:ik zie geen verschil, enkel het HT logo staat nu wat hoger (enkel op de start pagina).
Die feature is er hoor:Seagull zei:Bijvoorbeeld: wie heeft een SB-2000 staan. Dat lukt nu blijkbaar niet.
Het is niet duidelijk, neen.. Je moet dat vinkje rechts aanklikken voor alles als gelezen te markeren wat er nog openstaatRexp zei:Ik mis een Markeer alles als gelezen knop in de Unread posts weergave.
Welk vinkje rechts?demon zei:Het is niet duidelijk, neen.. Je moet dat vinkje rechts aanklikken voor alles als gelezen te markeren wat er nog openstaat![]()
Ik zal eens kijken straks voor de mobile versieRexp zei:(Hint: dat vinkje staat er wel bij de desktop versie, maar niet bij de mobiele versie - daar is de grijze balk niet zichtbaar)
De shoutbox is een addon, daar kan ik zelf niets aan oplossen vrees ik. Ik zal echter je fout doorgeven.Rexp zei:Valt me nog wat op: ik heb de Shoutbox uitgezet in mijn instellingen, maar die wordt toch nog getoond (op de desktopversie).