Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mijn excuses voor dit ongemakje! Ik ben aan het testen geweest met iets nieuws dat opkomst is en vandaar de setting vergeten terug te zetten.. Opgelost bij dezeChr1st0f zei:De gelezen berichten blijven weer staan als ongelezen.
Ik dacht dat ik dit zaterdag ook had opgelost? hmm houdt even in het oog aubnielvm zei:De laatste 2 keren was ik ingelogd als Luckske. Ik kon gelukkig niets posten, moet mij enkel opnieuw aanmelden.
Zou nu écht opgelost moeten zijn.djaxx zei:Gelezen topics blijven nog steeds als ongelezen staan hier.
Ik weet dat ik het al gezegd heb, maar nu is het écht inordeHier is het ook nog niet in orde.
Je kan het eens testen op https://home-theater.be/xen, waar momenteel de test versie staat. Inloggen zal niet mogelijk zijnPhilip zei:Hopelijk houdt de nieuwe versie daar meer rekening mee. Een venster resizen om het "hamburger menu" te forceren is niet bepaald een handige workaround.