Ik ben nog bezig met die vertaling, die Duitsers hebben dat op diverse plaatsen gestopt ipv één locatie..Ook vreemd dat een deel van het menu in het nederlands staat en een deel in het engels.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik ben nog bezig met die vertaling, die Duitsers hebben dat op diverse plaatsen gestopt ipv één locatie..Ook vreemd dat een deel van het menu in het nederlands staat en een deel in het engels.
Dashboard en Multi Room hebben niet echt een deftige Nederlands vertaling he?djaxx zei:Ook vreemd dat een deel van het menu in het nederlands staat en een deel in het engels.
Fix ik vanmiddag wel evensandervdw zei:edit: nevermind, ik zie nu de "watched thread" etc pas staan.
You've got maildemon zei:Kan je eens een screenshot maken van die e-mail en je pb inbox? Kan zijn dat diegene die het begon, hem al verwijderd had ofzo![]()
Het is veranderd in ongelezen berichten, zal er ongelezen onderwerpen van maken. Maar de overzicht inhoud kan niet veranderd zijn, daar dit los staat van de vertalingen..broodro0ster zei:Demon, sinds deze voormiddag/middag is unread threads (denk dat het dit was), veranderd naar onopgelost berichten
De Engelse taal staat terug actief, dus kan gekozen worden bij de user opties.broodro0ster zei:eerlijk gezegd vind ik dat Nederlandse navigate moeilijker te lezen dan de engelse![]()
Ik had het nét zelf door! Snel even opgelostbroodro0ster zei:Demon, nog een klein foutje.
Ik krijg de vraag of ik wil registeren terwijl ik ben ingelogd![]()
Laat me raden, het probleem doet zich voor sedert deze namiddag?Chr1st0f zei:Je hebt dit vorige keer opgelost, maar het probleem is nu terug.
Bij tzelfde probleemdemon zei:Laat me raden, het probleem doet zich voor sedert deze namiddag?
Ik zal daar dinsdag naar kijken, daar ik nu even geen toegang tot de server hebbroodro0ster zei:Bij tzelfde probleem
Ik zit hier op FF 53 en ik zie dit probleem niet terugkomen? Niet in de dark of light skin. Probeer eens met een andere browers?Stiibun zei:Nog iemand die Firefox 53 gebruikt en bij ingeven van een reactie gewoon witte tekst ziet, dus eigenlijk niet ? Ook klikken op de Verzenden knop doet niets.
Toevallig een addon zoals stylish ed, die css aanpast? Of misschien noscript addon die JS functie blokt?Stiibun zei:Nu de snoodaard eens opsnorren en deze naar de eeuwige digitale jachtvelden verwijzen