Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Prima, ik speld deze met enige fierheid alvast opluckske zei:Ik kan u de vectoriele versie bezorgen
Van ons zelf (nog) niet, ik kan in ieder geval niets in elkaar zetten, niet creatief.Xenomorph zei:Is er geen affiche dat ik ergens kan downloaden?
Ik kom met Rik (Joske007) allesinds op zaterdag af, moeten nog wel effe kijken welk uur enz.Chr1st0f zei:Is er iemand die op zaterdag gaat? Mijn collega's hebben afgezegd en de babysit voor zondag ook
hoezo verrassend? die zitten in hun HT en niet op een forum, zie jesandervdw zei:Ik weet nog niet of het zaterdag of zondag zal worden. Ik vind het daar altijd wel verrassend hoeveel mensen toch bezig zijn met HT, maar hier niet op het forum aanwezig zijn.
Ik pik Joske007 tegen 13u thuis op en dan zakken we ook af ...ETA zal zoiets van 13h20u ofzo zijn.skoebiedoe zei:Zal er waarschijnlijk rond 13.00 zijn .
Bij deze : Ik pik Joske007 tegen 13u thuis op en dan zakken we ook af ...ETA zal zoiets van 13h20u ofzo zijn.Chr1st0f zei:Ok super, laat maar weten hoe laat en waar.
Ideaal. Ik zal er ook tegen 14u30 zijn.jvanhambelgium zei:Ik pik Joske007 tegen 13u thuis op en dan zakken we ook af ...ETA zal zoiets van 13h20u ofzo zijn.
Eenjoy the clubIdeaal. Ik zal er ook tegen 14u30 zijn.
Idem!Stiibun zei:Degene die door omstandigheden, zoals ondergetekende, niet bij kunnen zijn verwachten natuurlijk een uitgebreid stukje proza met je bevindingen gekruid met de nodige foto's